شناسهٔ خبر: 67207710 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

زارعیان: برنامه یک میلیون پوشش فیبرنوری را در دستور کار امسال داریم

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که امسال به دنبال این هستیم که با امکانات موجود به یک میلیون پوشش فیبرنوری برسیم که با هم افزایی تمام بخش های فنی شبکه زنجیره تامین این امر دور از دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، دکتر داود زارعیان در نشست ارزیابی عملکرد و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با اشاره به اینکه به فضل الهی با ارزیابی های مستمر و علمی در سال گذشته فاصله استان ها به ویژه در بخش تجاری کمتر شده است بیان کرد: بخش عمده امتیازات در حوزه عملکردی به استان ها تخصیص یافته است چرا که نتایج فعالیت تمام بخش های در حوزه درآمد و عملکرد خود را به خوبی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی بر اساس رشد عملیاتی محاسبه شده است گفت: در سال ۱۴۰۳ پیش بینی در آمدها نسبت به چهار یا پنج سال گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، با اشاره به رشد ۳۷ درصدی درآمد عملیاتی نسبت درآمدهای عملیاتی- تلفن ثابت گفت: درآمد خدمات صوت، اتصال متقابل با شبکه سایر اپراتورها و حق اتصال از جمله آنها است.

وی با اشاره به اینکه در استان های بزرگ و مراکز استان ها کار واگذاری بر طبق برنامه توسعه است افزود: امسال به دنبال این هستیم که با امکانات موجودبه یک میلیون پوشش فیبرنوری برسیم که با هم افزایی تمام بخش های فنی شبکه زنجیره تامین این امر دور از دسترس نیست.

زارعیان گفت: با توجه به توانایی شرکت در توسعه و دایری گفت: مهم تر ین فعالیت ها در مناطقی است که به اصطلاح ” آرپو بالا” دارد و از ظرفیت و صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار باشد.

زارعیان خاطر نشان کرد: با سازمان ها در پوشش فیبرنوری فعال هستیم و بزودی قرارداد همکاری با وزارت کار، رفاه وتامین اجتماعی در راستای توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری این وزارتخانه منعقد خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما