شناسهٔ خبر: 67207557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

دشمنان از قدرت تمدنی جمهوری اسلامی هراس دارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان ایرانی اسلامی از قدرت تمدنی جمهوری اسلامی هراس دارند به همین دلیل به دنبال این هستند تا به جهانیان القا کنند ایران فاقد پشتیبان است.

صاحب‌خبر -

رضا شریفی در همایش بزرگ انتخابات مظهر روشنگری و حماسه حضور ملی که شامگاه شنبه در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان اروپایی در سال ۱۳۹۳، بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ آن در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و نامه اخیر حضرت آقا خطاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی در خرداد ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: این سه رویداد راهبردی یک اتفاق تمدنی در منطقه رقم زد به طوریکه جایگاه جمهوری اسلامی و شهید جمهور را یک رئیس جمهور در تراز بین‌المللی معرفی کرد.

وی از ظهور و بروز داعش، طرح آب راهها و طرح امنیت اسرائیلی‌ها به عنوان اتفاقاتی که در منطقه جغرافیایی ما با هدف اثرگذاری بر جمهوری اسلامی رخ داده است، تصریح کرد: با وجود این اتفاقات بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفت که همین بیداری اسلامی اکنون به بیداری جهانی تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی صدها دانشجو و استاد در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا شهادتین گفتند که این امر قدرت تمدنی نظم جدید جهانی با محوریت اسلام را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اکنون کشور ما در طرف درست تاریخ ایستاده و در مسیر درست و به سمت قله موفقیت در حرکت است، عنوان کرد: قدرت تمدنی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، گفتمان امامین انقلاب و جبهه مقاومت شکل گرفته است.

شریفی افزود: در واقع دشمنان ایران اسلامی با گفتمان و حمایت از مظلوم ما مشکل دارند بنابراین به دنبال این هستند به جهانیان القا کنند جمهوری اسلامی فاقد پشتیبان است.

به گفته وی شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید جمهور نشان داد یکی از ارکان قدرت جمهوری اسلامی روحیه مقاومت ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمن علیه جمهوری اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای یک اجماع شکل داده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ شبکه ماهواره فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی به تولید برنامه می‌پردازند که در هیچ کشوری در دنیا به این میزان روی فرهنگ و افکار مردم آن کشور برنامه‌ریزی نشده است.

وی بیان کرد: در هیچ کجای دنیا برای انتخابات ریاست جمهوری به این میزان میزگرد تشکیل نمی‌شود اما شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال های معاند برای انتخابات پیش روی جمهوری اسلامی به صورت متعدد میزگردهای انتخاباتی تشکیل می‌دهند که به تصور خودشان نسل جدید را مدیریت کنند چرا که زورشان به نسل انقلاب نرسیده است.

شریفی ادامه داد: ۴۶ درصد رای دهندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نسل جدید که سنی بین ۱۸ تا ۲۹ سال داشتند تشکیل می‌داد که این میزان رای از سوی جوانان با وجود همه حجمه‌هایی که دشمن به پا کرده بود اتفاق افتاد.

وی گفت: سیستان و بلوچستان اکنون در مسیر پیشرفت است بنابراین نباید اجازه دهیم هیچ اقدامی جلوی پیشرفت استان را بگیرند ناامنی در استان به معنای عدم توسعه و عقب ماندگی است بنابراین باید بکوشیم امنیت در منطقه مانند همیشه حاکم باشد.

انتهای پیام

نظر شما