شناسهٔ خبر: 67207499 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رسیدگی به دو مورد شکایت و گزارش دفاتر پیشخوان خدمات استان سمنان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برگزاری جلسه کارگروه استانی رسیدگی به شکایات و تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی دو شکایت دریافت شده و گزارش های ارسالی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام اینکه جلسه کارگروه رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور بررسی بهبود کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به شکایات دریافتی برگزار می شود، گفت: دو مورد تخلف و گزارش از دفاتر خدمات پیشخوان خدمات از جمله دریافت وجه اضافی از متقاضیان و ارائه خدمات خارج از پروانه در دفتر پیشخوان خدمات دولت به کارگروه ارسال گردیده بود که رسیدگی و بر اساس قواعد مندرج در اصول حاکم اعمال مقررات موردرسیدگی قرار گرفت.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در ادامه عنوان کرد: درخواست 4 دفتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی استان طی این جلسه بررسی و با موارد تقاضا چون تغییر نشانی، تمدید، نقل و انتقال، تغییر مدیرعامل و … موافقت شد.
رییس کارگروه رسیدگی به تخلفات دفاتری پیشخوان خدمات گفت: از اهداف ویژه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گسترش عدالت اجتماعی، ارتقا سلامت اداری، تمرکززدایی، دسترسی آسان و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت ارائه خدمات در جهت کاهش فساد اداری برای بخش خصوصی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه کیفیت ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت به صورت مستمر بررسی و رصد می شود خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات با سامانه 195 تماس بگیرند.

نظر شما