شناسهٔ خبر: 67207296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار شهرکرد خبر داد

بازدید شهردار شهرکرد از دو کمربندی جدیدالاحداث

شهردار شهرکرد از روند اجرایی دو کمربند جدیدالاحداث این شهر که قرار است در کاهش بار ترافیکی شهرکرد نقش اساسی ایفا کند، بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم خرداد_ در حاشیه بازدید از دو کمربندی جدیدالاحداث شهرکرد اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر عملیات بازگشایی ادامه کمربندی ۱۵ خرداد توسط شهرداری شهرکرد آغاز شده است، این پروژه به مساحت هزار و ۵۰۰ متر در عرض ۳۵ متر در حال انجام است که عملیات زیرسازی به‌صورت امانی انجام و عملیات جدول‌بندی با ۱۴ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی بیان کرد: عملیات زیرسازی این پروژه در حال حاضر به پیشرفت ۷۵ درصدی و عملیات جدول‌بندی آن به ۴۰ درصد پیشرفت رسیده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: اجرای پروژه اتصال جاده نمایشگاه به میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به طول سه کیلومتر و عرض ۶۰ متر توسط ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد در حال اجراست و در حال حاضر عملیات زیرسازی به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

واحدیان افزود: تاکنون عملیات خاک‌برداری و دپو شن خاکی و سنگ انفجاری و زیرسازی شامل پخش شن خاکی، سنگ انفجاری، آب و غلتک انجام شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز عملیات خاک‌ریزی و تعریض معبر روبه‌روی نمایشگاه توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: این عملیات خاک‌ریزی و تعریض معبر به متراژ چهار هزار متر مکعب به مدت سه ماه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

واحدیان گفت: به کمک این پروژه شهروندان ساکن در میرآباد شرقی و منظریه که قصد خروج از شهر به سمت شرق شهرکرد را دارند از این مسیر می‌توانند استفاده کنند، چراکه این معبر به کاهش بار ترافیکی در بلوار فارابی تقاطع کاشانی به فارابی و تقاطع فارابی به شریعتی و میدان شهدا، بلوار امام رضا (ع) و میدان معلم در ساعات شلوغ روز کمک خواهد کرد.

نظر شما