شناسهٔ خبر: 67207225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمادگی کمیته امداد کردستان برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و کمک‌های خیران در عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا طوسی با بیان اینکه این نهاد در مناسبت‌های مختلف سال تلاش می‌کند با جذب کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کند، اظهار کرد: عید قربان یکی از مناسبت‌های مذهبی است که در این مناسبت خیران نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی افزود: مددجویان این نهاد شامل خانواده‌های ایتام، بی سرپرست، بیماران زمین گیر و صعب العلاج و سالمندان بوده و مستحق‌ترین افراد برای دریافت کمک‌های خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام عید سعید قربان قرار داریم خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب گوشت قربانی و نذورات با کمک مددکاران این نهاد، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

طوسی ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه به همه دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* به نیازمندان اهدا کنند.

وی گفت: کمیته امداد کمک‌های خیران را بر اساس نیت اهدا کننده و در محل مورد نظر توزیع و به دست نیازمندان می‌رساند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، نذورات و قربانی اهدایی خیران در هر شهرستان و روستا با کمک و همکاری خیران، معتمدان و امامان جمعه و جماعت در بین نیازمندان همان مناطق توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما