شناسهٔ خبر: 67206801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری عوامل شرارت و درگیری در شهرستان قاینات

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قاینات خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری سه نفر خبر داد که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی، درگیری و ضرب و شتم در یکی از اماکن عمومی این شهرستان کرده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی همراه با عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت در یکی از اماکن عمومی شهرستان قاینات در شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر نزاع دسته جمعی در پارک ملی شهر قاین بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و متهمان با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند که با اقدامات به موقع پلیسی، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: تعدادی از اراذل و اوباش که چندی پیش اقدام به چاقو کشی نسبت به ورزشکار کشتی گیر این شهرستان کرده بودند نیز توسط پلیس شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی ادامه داد: پلیس با افرادی که بخواهند با عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت امنیت مردم و جامعه را به خطر بیندازند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۱۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

نظر شما