شناسهٔ خبر: 67206605 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آمادگی زیرساخت های ارتباطی استان قزوین برای برگزاری انتخابات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از آمادگی کامل شبکه ارتباطی استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، حجت اله امینی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، در حاشیه رزمایش پایداری شبکه ارتباطی که با حضور اعضای کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل سایبری و الکترونیک استان برگزار شد، بر آمادگی ارتباطی  استان برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

وی افزود: این رزمایش شامل بررسی ظرفیت شبکه ارتباطات استان، تست برق پشتیبان مرکز، بررسی شبکه انتقال و تست مسیرهای جایگزین بود که تمام مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت تا  ارتباطات در استان بدون کمترین اختلالی در دسترس مردم  قرار گیرد.

رئیس کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل سایبری و الکترونیک استان قزوین، ضمن تاکید بر اینکه تیم های پشتیبان در حوزه ثابت و سیار، در شبانه روز همواره مشکلات را رصد و نسبت به رفع آن در سریع ترین زمان ممکن اقدام می کنند، گفت: علاوه بر این برای برگزاری انتخابات، تیم های کارشناسی، تمامی نقاط اخذ رای را بصورت ویژه و با حساسیت مورد بررسی قرار داده تا  ارتباطات پایدار را فراهم  کنند.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان، ادامه داد: با عنایت به اینکه در اسفند ماه سال گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  انجام شد و استعلامات انجام شده از طریق شبکه های ارتباطی استان بالای 99/6 درصد بوده، پایداری کامل شبکه ارتباطی استان را نشان می دهد و امیدواریم در این دوره نیز با تلاش مجموعه ارتباطات در استان عملکرد مثبتی ارائه کنیم. 

نظر شما