شناسهٔ خبر: 67206538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

در جلسه تقدیر قائم مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی از مدیرکل بهزیستی، عنوان شد:

جنس خدمت در سازمان بهزیستی برابر است با احیای معروف و مبارزه با منکر در جامعه

قائم مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی از مدیرکل بهزیستی به‌دلیل کسب رتبه برتر شورای امر به معروف و نهی ازمنکر توسط بهزیستی در میان ١۲۰ دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

مسعود فیروزی، رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بهزیستی خراسان رضوی در این جلسه، گفت:افرادی که در این سازمان خدمت می کنند ابتدا باید در تمام حوزه‌ها رضایت خداوند و جامعه هدف را در نظر بگیرند. نگاه دولت سیزدهم به اقشار آسیب پذیر جامعه، نگاهی متفاوت و ویژه بود و خدمات با کیفیت به این گروه در اولویت خدمت قرار گرفته است.

وی افزود: فعالیت شورای امربه معروف و نهی از منکر در سازمان بهزیستی محدود به موضوع عفاف وحجاب نبوده و کلیه مشکلات اداری در حوزه‌های عمومی و تخصصی را شامل می‌شود. تبلیغ و ترویج فرهنگ و خلق گفتمان احیاء و اقامه ‌ی امر به معروف و نهی از منکر در نظام اداری از طریق احصا، شناسایی و اولویت‌بندی معروف‌ها و منکرهای تخصصی دستگاه، بررسی اولویت‌ها، گستره و تاثیر آن در حل نظام مسائل دستگاه، رسیدگی مسئولانه و بی‌طرفانه نسبت به گزارش تخلفات واصله مردمی و نیز ارائه گزارش اقدامات به ستاد در راستای ارتقای سلامت اداری و پاسخگوئی به مطالبات مردمی و... برخی از برنامه‌های انجام گرفته توسط این شورا بوده است.

در ادامه، محسن ملی، قائم مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت:امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه امیدآفرینی همگانی خلاصه می شود. اگر هر فرد در برابر احیای فریضتین خود را مسئول واقعی بداند و مأموریت محوله را در راستای پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات انجام دهد، بدون شک احیا و احصای مصادیق معروف و منکر بدرستی تبیین می‌شود.

وی افزود: فرآیند ارزیابی عملکرد به‌عنوان ضامن تداوم توسعه، پویایی و کارآمدی هر نظام اداری است که زمینه ‌سازی مناسبی را برای رسیدن به هدف مطلوب فراهم می‌سازد. بهزیستی خراسان رضوی در ارزیابی برنامه‌های ابلاغی سال گذشته موفق به کسب رتبه اول کمیته اجتماعی شده و جزو ۱۰ رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شده است. قطعا اقدامات انجام گرفته نشان از اوج برنامه‌ریزی و تعهدات این سازمان در صیانت از مقدسات دینی دارد.
 

نظر شما