شناسهٔ خبر: 67206457 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

کمبود نیروی متخصص می‌تواند به کاهش کارایی و کیفیت واحد تولیدی منجر شود | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: کمبود نیروی متخصص می‌تواند به کاهش کارایی و کیفیت واحد تولیدی منجر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، « محمدرضا فلاحتی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و هیات همراه در بازدید از شرکت تعمیر لوکوموتیو شهرستان بافق در جریان تعمیر سقف این سایت قرار گرفت.
وی در نشست با اعضای شورای اسلامی کار و مدیران این واحد تولیدی گفت: جذب و حفظ نیروی کار ماهر و متخصص در زمینه‌های فنی و مهندسی بسیار حائز اهمیت است و در صورت نادیده گرفتن این مورد می‌تواند یک چالش برای شرکت رقم بزند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که یکی از مصوباتی که در نشست های قبلی با مدیران کارخانه و کارگران مقرر شد اجرا شود، طرح طبقه بندی مشاغل بود، افزود: طرح طبقه بندی مشاغل شرکت های پیمانکار به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ارائه شده است، لذا پس از اعلام نواقص طرح از سوی مدیریت روابط کار، شرکت در اسرع وقت نسبت رفع نواقص اقدام و مجدداً طرح مذکور را جهت تایید نهایی به اداره کل ارسال نماید.
وی با اشاره به اینکه مقرر شد شورای پیمانکاری‌های کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو بافق تشکیل شود، افزود: انتخابات از سوی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق برگزار شد و قریب به 400 نفر از کارگران این واحد تولیدی در آن شرکت کردند و  اعتبارنامه اعضای تشکلات کارگری شرکت را به آنها اعطا می‌شود.

نظر شما