شناسهٔ خبر: 67205142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

در فینال جام حذفی؛

مس حریف سپاهان شد

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی امشب به پایان رسید و تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان به دور بعدی صعود کردند.

صاحب‌خبر -
مس حریف سپاهان شد

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امشب (شنبه) برگزار و تکلیف تیم‌های راه یافته به فینال مشخص شد. تیم سپاهان موفق شد با نتیجه دو بر یک گل گهر راحذف کرده و به فینال راه پیدا کند. دیگر سهمیه فینال هم به یکی از تیم‌های آلومینوم و مس رفسنجان می‌رسید که در ضربات پنالتی نماینده سیرجان موفق شد به دور بعدی راه پیدا کند.

سپاهان ۲ - ۱ گل گهر سیرجان

دقیقه ۶، روی اشتباه مهلک نیما میرزازاد، ابوالفضل رزاق‌پور مدافع گل‌گهر موفق شد با ضربه تماشایی دروازه تیم میزبان را باز کند تا سیرجانی‌ها خیلی زود از حریف نامدار خود پیش باشند.

در شرایطی که می‌رفت نیمه نخست با برتری گل‌گهر به پایان برسد اما شاگردان مورایس صاحب ضربه کرنر شدند که هادی محمدی سانتر تماشایی رامین رضاییان را تبدیل به گل کرد تا نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

دقیقه ۶۷ باز هم هادی محمدی روی اشتباه محمدرضا اخباری سنگربان گل‌گهر موفق شد گل دوم بازی را وارد دروازه این تیم کرده و سند فینالیست شدن طلایی‌پوشان‌ را امضا کند.

آلومینیوم اراک ۱ (۲) - (۴) ۱ مس رفسنجان

 

اشتباه احمد گوهری سنگربان آلومینیوم در دقیقه 13 فرصت مناسبی را برای منتظر محمد ایجاد کرد. ضربه اول وینگر عراقی با مهار گوهری همراه شد، اما محمد در ادامه خودش توپ را تبدیل به گل کرد و زننده گل اول این مسابقه بود. ابوالفضل قنبری اما در دقیقه 64 گل مساوی اراکی‌ها را به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه کشاند.

در ضربات پنالتی مس رفسنجان بهتر عمل کرد و توانست با نتیجه 4 بر 2 و در مجموع با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برسد تا حریف سپاهان در فینال جام حذفی شود.

نظر شما