شناسهٔ خبر: 67205132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای شهر اهواز:

شهردار اهواز باید طبق قانون در نشست شورا شرکت کند

رئیس شورای شهر اهواز با ابراز گله‌مندی از حضور نیافتن شهردار اهواز در نشست شورا گفت: شهردار اهواز طبق قانون برای پاسخ به سوالات اعضای شورا باید در نشست شورای شهر اهواز حضور یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سید محمد علی پور موسوی روز شنبه در یکصد و پنجاه و دومین نشست شورای شهر اهواز بیان کرد: شهردار اهواز باید برای دستور کار اول شورا مبنی بر ارائه پاسخ به سوال عضو شورا حضور می‌یافتند که متاسفانه استنکاف کرده و حاضر نشدند.

وی گفت: شهردار پاسخ خود را به صورت کتبی به شورا ابلاغ کردند که به دلیل حضور نیافتن شهردار اهواز پاسخ در صحن قرائت نمی‌شود.

پورموسوی اظهار کرد: طبق ماده ۸۳ تذکر قانونی به دلیل حضور نیافتن در نشست شورا به شهردار اعلام خواهد شد و طبق این قانون شهردار برای پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر باید در جلسه حضور یابد و در صورتی که شورا از پاسخ شهردار قانع نشود امکان استیضاح شهردار وجود دارد.

رئیس شورای شهر اهواز اظهار کرد: عضو شورا از پاسخ شهردار قانع نشده و درخواست استیضاح شهردار را دارد.

 

 

تصویب پرداخت ۲۰ میلیارد ریال به فرمانداری اهواز برای انجام تمهیدات انتخابات

پورموسوی در ادامه سخنان خود افزود: فرمانداری اهواز درخواست کمک برای برگزاری انتخابات پیش رو را دارد و شورا پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال را تصویب کرد.

رئیس شورای شهر اهواز اظهار کرد: البته رقم اعتباری مورد درخواست فرمانداری بسیار بیشتر است اما امکان پرداخت مبلغ درخواستی نیست.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: جلسات فوق العاده شورای شهر اهواز تا زمان برگزاری انتخابات برگزار خواهد شد تا مورد غیرقابل رسیدگی نماند.

 

در نشست شورای امروز با پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال به مرکز آموزش عالی شهرداری اهواز برای تولید کود بیولوژیک از پسماند شهری و در اختیار گذاشتن ملک شهرداری به یگان امنیتی امام علی سپاه ولیعصر موافقت شد.

 

همچنین در این نشست پرداخت بهای زمین واگذاری در منطقه سید خلف به یک فرد خریدار برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه برگشت داده شد.

نظر شما