شناسهٔ خبر: 67204892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛

شهید آیت الله آل هاشم محبوب دل ارتشیان بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشم محبوب دل ارتشیان بود گفت: به همان مقداری که شما عزادار شهادت وی هستید همه آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران عزادار هستند.

صاحب‌خبر -

شهید آیت آل هاشم محبوب دل ارتشیان بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام حسنی در دیدار با آیت الله محمد تقی آل هاشم با اشاره به کلید واژه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم استفاده کرده اند گفت: این شهید عالیقدر در پیشگاه ولی زمان مورد تکریم و احترام بود.

وی گفت:شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم نه‌ تنها امام‌جمعه‌ای انقلابی بلکه پدری مهربان برای جوانان تبریزی بود که بدون تشریفات و تکلفات برای حل مشکلات مردم با آنها ارتباط برقرار می‌کرد.

وی افزود:بدون شک شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم مسئولی در تراز انقلاب اسلامی بود جهادی خدمت کرد، مردمی بود ، مردمی زیست و قلب‌های مردم دیار آذربایجان را ربود و به شهادت رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم را نه‌ تنها امام‌جمعه بلکه امام هر روز هفته مردم تبریز می‌گفتند.

وی گفت:در همین راستا مردم تبریز در تشییع پیکر شهدا غوغا به پا کردند تا جایی که به گفته منابع محلی تاکنون این شهر چنین جمعیتی به خود ندیده بود.

وی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری راه این شهدا به برکت خون آنها بیش از پیش ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از منظر ولی زمان در مورد شهید آیت الله آل هاشم رهبر معظم انقلاب سه کلید واژه شامل سیدشریف، امام جمعه محبوب و امام جمعه معتبر برای وی مطرح کرده اند.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به بیانات راهگشا و سازنده شهید آیت الله آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه و نوشته‌های وی ادامه داد:شهید آیت الله آل هاشم از منظر مردم امام جمعه مردم‌دار، مردم دوست و عاشق مردم، متواضع، مهربان و خیرخواه امام همه روز‌های مردم آذربایجان در طول هفته بود و نه شب می‌شناخت و نه روز و به همه جا و همه کس در همه شرایط عشق می‌ورزید.

وی با بیان اینکه ۳۹ سال است که در ارتش خدمت می‌کنم و آیت الله آل هاشم استاد مدیریتی بنده بود اظهار کرد: به همان مقداری که شما (مردم آذربایجان) عزادار شهادت وی هستید همه آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز مثل شما عزادار بوده و اشک می‌ریزند و دلتنگی کرده و برای وی دعا می‌کنند.

لازم به ذکر است در این دیدار پیام تسلیت امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرائت و سپس با حضور در مزار مطهر شهید آیت الله آل هاشم با آرمان‌های این شهید سفر کرده تجدید بیعت و تحکیم میثاق نمودند.

نظر شما