شناسهٔ خبر: 67204760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آلومینیوم از صعود به فینال جام حذفی باز ماند

تیم فوتبال الومینیوم اراک در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مغلوب تیم مس رفسنجان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، دیدار حساس تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، در حالی که هر دو تیم برای صعود به فینال مسابقات تلاش می‌کردند در وقت قانونی به تساوی یک - یک رسید تا برنده این دیدار در وقت اضافه و سپس ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی مس رفسنجان با برتری ۴ بر ۲ و در مجموع ۵ بر ۳ به برتری رسید و فینالیست جام حذفی شد.

دو تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند، در دوبازی رفت و برگشت لیگ برتر مس رفسنجان پیروز میدان بود و با توجه به مهمان بودن در این مسابقه با انگیزه بالایی در زمین حاضر شد و به گل نخست بازی دست پیدا کرد.

شاگردان مجتبی حسینی با توجه به درخششی که در مسابقات جام حذفی و حذف پرسپولیس داشتند انگیزه بالایی داشتند و در سمت دیگر شاگردان محرم نویدکیا موفق به حذف استقلال و تراکتور از گردانه مسابقات شدند و غول‌کش های جام حذفی بوده‌اند.

گل اول این مسابقه در دقیقه ۱۴ توسط منتظر محمد به ثمر رسید، (آلومینیوم ۰ - ۱ مس رفسنجان) با اشتباه احمد گوهری توپ در مقابل منتظر قرار گرفت و ضربه اول این بازیکن را گلر آلومینیوم برگشت داد اما در برگشت منتظر محمد دروازه را باز کرد.

گل دوم این مسابقه در دقیقه ۶۵ توسط ابولفضل قنبری به ثمر رسید (آلومینیوم ۱ - ۱ مس رفسنجان) مهدی لیموچی با پاس کات بک ابولفضل قنبری را صاحب توپ کرد و اولین ضربه‌ای که به پای این بازیکن خورد با شلیک تماشایی به گل تبدیل شد.

این مسابقه در استادیوم امام خمینی اراک با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر از علاقمندان به فوتبال برگزار شد.

قضاوت این مسابقه را وحید کاظمی با کمک‌ها- حسن ظهیری، امیر محمد داود زاده و مهرداد خسروی انجام داد.

ترکیب آلومینیوم اراک شامل: احمد گوهری، امیر نوری، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی، بهرام گودرزی، مهدی لیموچی و سرمربی این تیم مجتبی حسینی بود.

ترکیب مس‌رفسنجان هم شامل: داوود نوشی‌صوفیانی، محمدنژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال علی محمدی، منتظر محمد، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی، سجاد شهباززاده و سرمربی این تیم محرم نویدکیا بود.

نظر شما