شناسهٔ خبر: 67204581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نمایش شایسته شاگردان حسینی فینال نداشت!

تیم فوتبال آلومینیوم نمایش خوبی در نیمه نهایی جام حذفی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی که حملات زیادی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کرد اما نتوانست در وقت‌های قانونی و اضافه از حریف خود پیش بیفتد و در نهایت در ضربات پنالتی از صعود به فینال بازماندند!

شاگردان مجتبی حسینی در این مسابقه نمایش قابل قبولی ارائه کردند و با حملات پرتعداد و روند هجومی که در این مسابقه پیش گرفته‌بودند اکثر دقایق مسابقه سوار بر توپ و میدان بودند و حملات دامنه‌داری روی دروازه حریف ایجاد کردند که بدشانسی و درخشش نوشی صوفیانی مانع گلزنی آنها شد.

2044050

حضور بازیکنان جوان در ترکیب آلومینیوم اراک و میل تهاجمی بالا و اختیارات هجومی که در اختیار بازیکنان آلومینیوم قرار داده شده بود باعث شد تا بازی روان و تاکتیکی را به نمایش بگذارند اما آنطور که باید مزد تیم هجومی خود را دریافت نکردند.

در این مسابقه عارف حاجی‌عیدی هافبک دفاعی تیم فوتبال آلومینیوم حضور موثری در نزدیکی محوطه جریمه مس رفسنجان داشت و او هم چندین اقدام به شوت‌زنی داشت اما ضربات او هم راه به جایی نبرد.

در نهایت این مسابقه جذاب مس رفسنجان با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال مسابقات صعود کرد و تیم آلومینیوم اراک با روند خوبی که داشت از گردانه مسابقات حذف شد.

نظر شما