شناسهٔ خبر: 67202965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حاتمی: اهدای چنین جوایزی بی نظیر است

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: حضور روسای فدراسیون های خارجی و نظمی که این رویداد بزرگ داشت، باعث شکوفایی دوباره پرورش اندام ایران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا مهدی حاتمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی مستریونیورس در تهران اظهار داشت: مسابقات مستریونیورس در نوع خودش بی نظیر بود. هم از نظر میزان جایزه و هم از نظر نوع برگزاری شاید چنین مسابقه ای در ایران تا به حال نداشتیم. نکته مهم این بود که همه رشته های فدراسیون و تمامی ورزشکاران درگیر این رویداد بودند و چه در بخش بانوان و حتی در بخش معلولین هم رقابت ها جریان داشت. شاید به راحتی از اسم معلولین عبور کنیم، اما برگزاری رقابت در این بخش می تواند خیلی در انگیزه افراد توان یاب تاثیرگذار باشد.

وی افزود: مدیریت این رویداد با حضور رئیس فدراسیون جهانی و کشورهای خارجی به خوبی از سوی رئیس فدراسیون  انجام شد. اینکه در یک لوکشین فوق العاده مسابقات در چند رشته برگزار می شود و جوایز نقدی هم به ورزشکاران اهدا می شود، اصلا کار راحتی نیست و یک اتفاق بی نظیر است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تصریح کرد: به عنوان یک قهرمان و مربی پرورش اندام اگر بخواهم نظر تخصصی تری در خصوص مسابقات پرورش اندام و فیتنس بدهم، باید بگویم از نظر نظم برگزاری این رقابت ها فوق العاده بود و حتی داوری هم با حضور آقای خوزه و جبلی بدون هیچ مشکلی انجام شد. شاید از نظر تعداد شرکت کننده انتظار می رفت نفرات بیشتری در این رویداد حاضر باشند، اما با توجه به اینکه هفته قبل از آن مسابقات انتخابی تیم ملی را داشتیم و ملی پوشان هم از این مسابقات منع شده بودند، پیش بینی می شد که نفراتی که در رده های پایین تر هم قرار گرفته بودند، شاید به خاطر اینکه پیش بینی می کردند همان نتیجه برایشان رقم بخورد، به مستریونیورس نیایند. به هر حال گزیده ها و دانه درشت ها روی استیج دیده شدند و من می توانم به جرات بگویم بدن خراب و سطح پایین در این مسابقات ندیدم.

حاتمی در ادامه گفت: حضور قهرمانانی همچون ابراهیم ارزشمند و عزیز معرفی و البته ورزشکارانی که از کشورهای دیگر از جمله روسیه در این مسابقات حاضر بودند، سطح رقابت ها را دوچندان کرده بود. مسابقات در بخش الیت پرو با سطح بالایی برگزار شد و نقطه قوت رقابت ها هم بود.

وی در پایان اضافه کرد: حضور روسای فدراسیون های خارجی و نظمی که این رویداد بزرگ داشت، باعث شکوفایی دوباره پرورش اندام ایران شد. به حدی که تک تک قهرمانان و مسئولان و مربیان می توانند به خاطر چنین میزبانی به خودشان افتخار کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما