شناسهٔ خبر: 67202826 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

از عشق نافرجام به دختر همسایه تا قتل هولناک مادر

مردی که مادرش را به قتل رسانده است، می‌گوید عشق به دختر همسایه باعث شد معتاد شود و اعتیاد او را به خلافکار و قاتل تبدیل کرد.

صاحب‌خبر -
از عشق نافرجام به دختر همسایه تا قتل هولناک مادر
کد خبر: 663615
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۶ ۲۰:۲۸:۰۰

عشق نافرجام به دختر همسایه که پسر جوان را به خلاف کشانده بود از او یک قاتل ساخت و پسر به اتهام قتل مادرش پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم پس از کوبیدن چرخ خیاطی به سر مادرش و قتل او دست به خودکشی زد اما از مرگ نجات پیدا کرد.

پرونده این جنایت هولناک با تماس تلفنی همسایه‌ها با ماموران به جریان افتاد. آنها گفتند مرد جوانی خودش را از پنجره به بیرون پرت کرد. ماموران با حضور در محل علاوه بر پیکر خون‌آلود مرد زخمی، جسد زنی 70 ساله را هم پیدا کردند. پسر جوان دیگری به نام پدرام که به‌شدت ترسیده بود به ماموران گفت برادرش پیمان که حالا خونین روی زمین افتاده، مادرش را کشته است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و همچنین انتقال پیمان به بیمارستان پرونده پیگیری شد و پیمان بعد از بهبود نسبی به قتل مادرش اعتراف کرد. او گفت قصد داشت چرخ خیاطی را به بوفه بکوبد اما چرخ منحرف شد و به سر مادرش خورد.

متهم گفت: من شیشه می‌کشیدم. زمان حادثه توهم داشتم و حالم خوب نبود. مادرم می‌خواست برادرم پدرام را صدا کند اما به اشتباه اسم من را گفت. من هم به‌شدت عصبانی شدم و فحش دادم و جروبحث کردیم.

متهم گفت: به سمت مادرم حمله‌ور شدم. او به پدرم و برادر دیگرم که فوت شده‌اند، فحش داد و مرا عصبانی‌تر کرد. من هم چرخ خیاطی را برداشتم تا به بوفه بکوبم اما به سمت مادرم رفت و چرخ به سر مادرم برخورد کرد.

پیمان درباره اینکه از چه زمانی معتاد شده است، گفت: سال‌ها قبل عاشق دختر همسایه به نام نگار شدم. پدر و مادرش به‌شدت مخالفت کردند و اجازه ندادند ما با هم ازدواج کنیم. عشق نافرجام من به نگار و ازدواج نگار با مرد دیگری من را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد به سمت مواد بروم و از آن به بعد خلافکار شدم.

متهم گفت: همه چیز خراب شد. من وارد یک باند خلاف شدم تا نگار را فراموش کنم اما هر روز بیشتر در کثافت و بدبختی فرو رفتم.

پیمان که مدتی عضو یک باند سارقان مسلح بود، گفت: وقتی عضو باند سرقت مسلحانه شدم همراه دیگر همدستانم چند خانه را به صورت مسلحانه سرقت کردیم اما بعد از مدتی بازداشت شدیم. هر کدام از ما را به ۱۵ سال حبس محکوم کردند و چون رفتارمان خشن بود، ما را عفو نکردند. ما بدون حتی یک روز مرخصی و عفو در زندان ماندیم. ۱۵ سال بعد که آزاد شدم همه چیز تغییر کرده بود زندگی شکل دیگری شده بود و من نمی‌توانستم زندگی درستی داشته باشم. به همین خاطر دوباره به سمت مواد رفتم. بعد هم مادرم را کشتم. من از قتل مادرم بسیار پشیمان هستم و از اولیای دم عذرخواهی می‌کنم.

در پایان اعترافات متهم در حالی که در ابتدا برادرانش برای او درخواست قصاص کرده بودند، اعلام گذشت کردند و گفتند او را بدون قید و شرط می‌بخشند. به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم به اتهام قتل عمدی مادرش به لحاظ جنبه عمومی جرم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

 

نظر شما