شناسهٔ خبر: 67201905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در اردبیل:

نماز عید قربان در محوطه «شهیدگاه» اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نماز عید قربان روز دوشنبه در محوطه« شهیدگاه» اردبیل به امامت آیت‌الله عاملی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فرشاد فردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تبریک ایام ذی الحجه و عید قربان اظهار کرد: نماز عید قربان برنامه‌ریزی شده تا ۵.۳۰ صبح دوشنبه به امامت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین از میادین اصلی شهر از ساعت ۴ صبح توسط شهرداری انجام خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: همچنین نماز صبح به امامت معظم له ساعت ۴ صبح در محل مسجد میرزا علی اکبر اقامه و سپس در ساعت ۴/۳۰ صبح دعای ندبه هم در همان مکان قرائت خواهد شد.

فردی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از صفحه رسمی حضرت آیت الله عاملی در ایتا به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی در پایان عید قربان را جلوه ای از تسلیم بودن در برابر پروردگار متعال دانست و تصریح کرد: عید قربان را عید اخلاص و بندگی می دانیم و آرزو داریم که بتوانیم تسلیم و سرسپرده اراده حضرت حق در امورات خود باشیم.

نظر شما