شناسهٔ خبر: 67201710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی روند اجرایی طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

استاندار دربازدید از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان در جریان روند اجرای طرح‌های این بنیاد در سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، کرمی در جلسه‌ای با کارکنان بنیاد مسکن استان با بیان اینکه بن بست وجود ندارد افزود: همه کار‌ها قابل انجام است و باید با جدیت انجام شود و از وقت و فرصت خدمت استفاده کنید.
وی افزود: باید ساماندهی حاشیه شهر‌ها سرعت گیرد و برای صاحب خانه شدن محرومین تلاش صورت گیرد، چون موضوع رسیدگی به محرومین مهم است.
استاندار گفت: برای مسکن محرومین، معلولین ومسکن روستایی همان گونه که با جدیت تلاش می‌شود باید سرعت بیشتری پیدا کند چرا که از وظایف ما است و با جدیت آنچه در توان داریم باید تلاش کنیم.
کرمی افزود: اولویت ما روستا‌ها هستند و اجرای طرح هادی نیاز به نوآوری و تلاش جدی دارد.
وی ادامه داد: در ساخت مسکن باید نوآوری داشت و مصالح بومی و مقاوم نسبت به مصالحی که از جا‌های دیگر احیانا وارد می‌شود استفاده کرد.
استاندار گفت: طرح هادی یعنی از دوباره کاری جلوگیری شود و توسعه آتی نیز در این طراحی‌ها دیده شود.

<div id="video-display-embed-code_11219437"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4260575/11219437?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما