شناسهٔ خبر: 67201560 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تظاهرات مردم بحرین علیه سفر رئیس ستاد مشترک رژیم اشغالگر به این کشور + فیلم

تهران- ایرنا- مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی، سفر «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور و دیدار وی با مقامات بحرینی را به شدت محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا در این تظاهرات که در منامه پایتخت بحرین برگزار شد، تظاهرات کنندگان بر حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

منابع خبری که گزارش دادند که سران نظامی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی تحت نظارت فرماندهی مرکزی آمریکا در منامه بحرین با هم دیدار کردند.

پایگاه العربی الجدید روز پنجشنبه نوشت دو منبع آگاه به «آکسیوس» گفتند که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل این هفته (دوشنبه) در بحرین با مقام‌های نظامی کشورهای عربی برای گفت وگو در مورد همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، این نشست بی سروصدا که تحت نظارت فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) برگزار شده، به دلیل حساسیت‌های سیاسی منطقه‌ای در خصوص جنگ غزه به طور علنی فاش نشده است.

این گزارش اضافه کرد که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، همراه با «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام در این جلسه شرکت کرده است.

این منابع گفتند که نشست مزبور پیامی بود مبنی بر اینکه گفت وگوها و همکاری‌های نظامی بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی با وجود انتقادات شدید عمومی و محکومیت جنگ این رژیم در غزه، تحت نظارت سنتکام ادامه دارد.

بنابر این گزارش، علاوه بر هالوی و کوریلا، ژنرال‌های ارشد بحرین، امارات، عربستان سعودی، اردن و مصر نیز در نشست روز دوشنبه منامه حضور داشته‌اند.

نظر شما