شناسهٔ خبر: 67200704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستاوردهای انقلاب از رادیو برون مرزی آران پخش شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با هدف تحقق جهاد تبیین شایسته است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این ۴۶ سال از طریق رادیو برون مرزی آران تبیین و تشریح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در مراسم سیزدهمین سالگرد تأسیس رادیو آران در اردبیل اظهار داشت: به همت مدیران توانمند در این مجموعه، رادیو آران در این 13 سال توانسته تأثیرگذاری خوبی را در فضای رسانه‌ای منطقه‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حالی که دشمن تلاش می‌کند تا زمینه و بستر افول رسانه‌‌ای آزاد و با هویت جمهوری اسلامی ایران را به اشکال مختلف نشان دهد اما کارآمدی رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در اخلاق‌مداری و انعکاس درست و شایسته مسائل و موضوعات است که از طریق رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رسالت چنین رسانه‌های برون مرزی به ویژه رادیو آران را در تبیین و تشریح دستاوردهای نظام با هدف امیدآفرینی یادآور شد و گفت: باید در نقطه مقابل یأس‌آفرینی دشمن به نحوی عمل کنیم تا در کنار تبیین دستاوردهای نظام، پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به خوبی به نمایش گذاشته شود.

عاملی افزود: در کنار معرفی چهره علمی کشور، باید پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظیر پزشکی، نظامی، مهندسی، دستیابی به تکنولوژی‌های جدید به مردم تبیین شده و ما بتوانیم در یک مجموعه کارشناسی و تخصصی در این زمینه میزگردهایی را برگزار و پخش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از سال 42 تا 57 شاهد معرفی چهره دین به شکل خالص در جامعه بودیم و به همین خاطر است که امام خمینی پیروان بیشماری پیدا کرد تا زمینه برای تحقق نهضت روح‌الله فراهم آید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: رهبری صالح جامعه عصاره دین اسلام است و ما مأموریت خود را در این عرصه به ویژه تبیین و تشریح دستاورد عظیم ولایتمداری و عشق به اهل بیت باید به نمایش بگذاریم.

عاملی بیان کرد: باید سیره اهل بیت و مکتب اسلام به صورت خالص برای مردم تبیین شود تا نسل آینده امیدوارانه در این عرصه ورود پیدا کرده و حامی دین و آموزه‌های ارزشی باشند.

امام جمعه اردبیل عملکرد 13 ساله رادیو آران را مطلوب و مناسب عنوان کرد و از مدیران این مجموعه خواست تا در ادامه این مسیر تلاشی جدی انجام دهند.

در این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز به اقدام مناسب و شایسته راه‌اندازی رادیو برون مرزی آران برای تبیین و تشریح مشترکات ارزشی 2 کشور ایران و آذربایجان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این مشترکات فرهنگی رادیو آران با شعار «صدای فضیلت و پیوند 2 مردم جمهوری آذربایجان و ایران» شکل گرفت تا شاهد پخش برنامه‌های متنوع باشیم.

سید محسن لطیفی از مدیر فقید رادیو آران به نیکی یاد کرد و برای این مدیر توانمند آرزوی علو درجات، رحمت و غفران واسعه را خواستار شد.

انتهای پیام/131/.

نظر شما