شناسهٔ خبر: 67199915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی رویداد ملی «سفینه النجاة» با محور اربعین در مشهد

دومین رویداد ملی سفینه النجاه با حضور ۴۰۰ هنرمند کشور در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برپایی رویداد ملی «سفینه النجاة» با محور اربعین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر این رویداد ملی گفت: در این رویداد ملی ۴۰۰ هنرمند از ۳۰ استان  کشور در هشت رشته؛ گرافیک، تصویرسازی، حروف نگاری، گرافیک متحرک، نقاشی، تولیدات صوتی، تولیدات ویدیویی و عکاسی گردهم آمدندرحیمی افزود: سفینه  النجاه از ۲۴ خرداد تا بیست و ششم خرداد با هدف بررسی روایت عاشورا و نحوه برخورد امام حسین (ع) با ظلم و ستم در سه محور؛ کدام حسین، کدام روایت؟  کدام اربعین، کدام روایت؟  و کدام فلسطین،  کدام روایت؟ برگزار شد.

وی گفت:  این هنرمندان در مدت ۳ روز از ساعت ۸  تا ۲۰ در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی به تولید اثر با محور اربعین پرداختند و مقرر شده است تا تولیدات این رویداد در رشته‌های مختلف در نمایشگاه‌های گوناگون در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

 دبیر رویداد ملی سفینه النجاه افزود: هنرمندان شرکت کننده پس از گذر از مرحله بررسی و گزینش  از میان هزار نفر که در فراخوان  نخست برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده بودند در دومین رویداد ملی سفینةالنجاة حضور پیدا کردند.رحیمی افزود: بعضی از هنرمندان  شرکت کننده در این گردهمایی ملی در مدت حضور، در چایخانه حضرت  هم خدمت کردند.

نظر شما