شناسهٔ خبر: 67199710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار لرستان:

بخش خصوصی شریک راهبردی دستگاه های اجرایی است

ابراهیم شریفی

استاندار لرستان گفت: بخش خصوصی شریک راهبردی دستگاه‌های اجرایی است.

صاحب‌خبر -

ابوطالب شفقت بیست و ششم خرداد در جلسه‌ی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی با توجه به بخش خصوصی به عنوان یک شریک راهبردی وظیفه‌ی اداری خود را توسعه می‌دهند.

وی با اشاره به اساس حکمرانی کشور با رویکرد مردم محوری، اظهار کرد: برای توسعه‌ی استان چاره‌ای به جز همراهی و همکاری دولت و بخش خصوصی وجود ندارد.

استاندار همچنین بر تشکیل کارگروه تامین مالی استان تاکید کرد و گفت: این کارگروه برای تامین اعتبار پروژه‌های مهم که به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده‌اند با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط تشکیل شود.

شفقت تاکید کرد: لیست شرکت‌های تولیدی بزرگ استان که حساب‌های بانکی خود را خارج از استان برقرار کرده‌اند به منظور پیگیری به دبیرخانه شورا ارسال شوند.

وی اشتغال و سطح رفاه در جامعه را دو هدف اساسی برنامه‌های اقتصادی استان قلمداد کرد و ادامه داد: انتظار داریم برنامه های پیشنهادی و پژوهش‌ها در این شورا در نهایت راه‌هایی برای تقویت این دو موضوع ارائه دهند.

در این جلسه گزارشاتی از وضعیت تورم در استان و برنامه‌های اتاق بازرگانی در راستای تحقق شعار سال ارائه شد که مقرر شد در راستای آن دستگاه‌های اجرایی ذیربط ضمن بررسی این برنامه‌ها پیشنهادات لازم را به منظور امکان یا عدم امکان همراهی با آن ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس اتاق بازرگانی استان به عنوان دبیر شورا، مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و نمایندگان تولیدکنندگان حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما