شناسهٔ خبر: 67198874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در دولت سیزدهم

بهینه‌سازی شبکه برق ۹۳۰ روستای فارس

اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق ۹۳۰ روستای فارس با هزینه ۵۶۵ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اجرا شد.

صاحب‌خبر -

بهینه‌سازی شبکه برق ۹۳۰ روستای فارس در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت : در دولت سیزدهم روشنایی به ۳۲ روستای فاقد برق اهدا و پیش بینی می شود اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق ۲۷۰ روستای دیگر هم تا پایان امسال به پایان برسد.

محمدعلی عزیزی در خصوص طرح بهارستان در استان فارس گفت: بهسازی ۸۵ کیلومتر شبکه توزیع برق روستایی از جمله اقداماتی است که در هزار روز خدمت دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر همه روستا‌های بالای ۱۵ خانوار فارس برق دار هستند، ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، روستا‌های بیشتری در استان از روشنایی برخوردار شوند.
معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس بیان کرد: هدف از اجرای طرح بهارستان مقاوم‌سازی شبکه برق روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا‌های مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب است.
وی افزود: جابه جایی ۵ هزار اصله پایه برق، اصلاح ۹۵کیلومتر شبکه و نصب۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی و ۲۷۰ دستگاه ترانسفورماتور در کنار توسعه شبکه و تأمین برق هزار و ۲۵۰ متقاضی جدید از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح بهارستان در روستا‌های فارس در هزار روز خدمت دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

نظر شما