شناسهٔ خبر: 67198814 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

طنین دعای عرفه از قاب تلویزیون

در روز عرفه و موسم برگزاری مناسک حج، قرائت دعای دلنشین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، روز یک شنبه ۲۷ خرداد ماه از شبکه‌های مختلف تلویزیون به صورت زنده پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

شبکه های مختلف تلویزیون خود را آماده میزبانی از مناجات های شب و روز عرفه کرده اند.

شبکه یک سیما دعای پرفیض عرفه را ساعت ۱۵:۰۰ از صحرای عرفات با نوای حجت الاسلام میرزامحمدی و حاج امیر عارف و شبکه دو سیما دعای عرفه را از ساعت ۱۷:۳۰ از مسجد حضرت امیر (ع) با نوای شیخ حسین انصاریان به روی آنتن می فرستد.

شبکه سه از ساعت ۱۷:۰۰ دعای پرفیض عرفه را از امامزاده قاضی الصابر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی و شبکه چهار دعای سیدالشهدا (ع) را از مصلی امام خمینی (ره) ساعت ۱۶:۳۰ با نوای حجت الاسلام سیدمصطفی میرلوحی پخش می‌کند.

شبکه قرآن و معارف سیما دعای عرفه را از حرم مطهر امام رضا (ع) ساعت ۱۶:۰۰ با نوای حاج مهدی سروری پخش می کند و دعای ملکوتی عرفه از کربلای معلی هم در ساعت ۱۴:۰۰ در شبکه تهران با نوای حاج محمدرضا طاهری پخش می شود.

شبکه افق نیز برای مخاطبان خود از ساعت ۱۵:۰۰ دعای عرفه را از کربلای معلی با نوای حاج مهدی سماواتی به روی آنتن خواهد فرستاد و شبکه آموزش از ساعت ۱۶:۰۰ و از حرم مطهر حضرت معصومه (س) با نوای حاج سیدمهدی میرداماد میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد بود.

دعای عرفه از شبکه جام‌جم از حرم مطهر امام رضا (ع) ساعت ۱۶:۳۰ با نوای حاج مهدی سروری برای ایرانیان خارج از کشور پخش می‌شود و شبکه سلامت دعای عرفه را از حرم مطهر امام رضا (ع) ساعت ۱۶:۳۰ با نوای کاظم ذوقیان و ابوطالب خالق پور با رابط ناشنوایان روی آنتن خواهد برد.

شبکه امید هم دعای عرفه را از مسجد مقدس جمکران ساعت ۱۶:۳۰ با نوای حاج عباس حیدرزاده برای مخاطبان خود پخش می کند.

نظر شما