شناسهٔ خبر: 67198709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار همدان:

در انتخابات رئیس جمهور باید به کارایی و کار‌آمدی فرد مورد نظر توجه کرد

استاندار همدان: استاندار همدان گفت: در انتخابات پیش‌رو و انتخاب رئیس جمهور باید به کارایی و کار‌آمدی فرد مورد نظر توجه کرد، چرا که این فرد باید آگاهی کامل از اوضاع کنونی کشور در عرصه ملی و بین‌المللی داشته و به حل مسائلی مانند تولید، مسکن، اشتغال، سرمایه‌گذاری و ارتباط بین‌المللی توجه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در نشست با کارگزاران، کارفرمایان، تعاون‌گران با موضوع مشارکت‌افزایی در انتخابات ریاست جمهوری با یاد‌آوری این‌که  بدون جانبداری از فرد و سلیقه فکری خاصی انتخابات برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ملاک و شاخص برگزاری انتخابات توجه به فرمایش مقام معظم رهبری است تا با انتخاب اصلح فردی انتخاب شود که کشور را در همه عرصه ها به پیشرفت و تعالی برساند.

وی درباره‌ تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان، 1453 میلیارد‌ تومان اعتبار مصوب داشتیم که تاکنون 55 درصدآن در استان محقق شده است. با این اعتبار موفق به تکمیل و اجرای بخشی از طرح های نیمه‌تمام شدیم.

استاندار همدان درباره خصوصیات اخلاقی مرحوم آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان و نمایند مردم همدان در مجلس خبرگارن رهبری و رئیس بنیاد بوعلی سینا، عنوان کرد:  هیچ‌گاه در  طول 20 سال آشنایی که با ایشان داشتم نشنیدم حرف تلخ و کنایه آمیزی بزند.

قاسمی فرزاد با یاد‌آوری شهادت رئیس جمهور و همراهانش و تسیلت مجدد این حادثه تاسف‌بار، گفت: رئیس جمهور شهید نشانی از شایستگی و لیاقت برای خدمت به مردم یاد‌گار گذاشت، پس کسی که انتخاب خواهد شد باید این راه را که رئیس جمهور شهید خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم انتخاب کرد ادامه دهد و برای مردم کار کند.

قاسمی فرزاد افزود: تلاش وی موجب شد تا 1200 خانواده‌ای که در معرض فرو‌پاشی بود به بنیان مستحکم خانواده برگردند و ادامه زندگی بدهند در همه کسوت‌هایی که مسئولیت داشت با خلاق و پرهیزکاری تلاش کرد و حتی چهره بوعلی‌سینا که همه تصور می‌کردند یک پزشک است به عنوان یک فرد‌ دیندار معرفی کرد.

استاندار همدان با یاد‌آوری این‌که  بدون جانبداری از فرد و سلیقه فکری خاصی انتخابات برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ملاک و شاخص برگزاری انتخابات توجه به فرمایش مقام معظم رهبری است تا با انتخاب اصلح فردی انتخاب شود که کشور را در همه عرصه ها به پیشرفت و تعالی برساند.

انتهای پیام/

نظر شما