شناسهٔ خبر: 67198185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استقرار ۱۱۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات مردم کرمانشاه در عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: تعداد ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کورش کریمی‌پور ظهر امروز _ شنبه بیست‌وششم خرداد _ در جمع خبرنگاران از آغاز پویش جمع‌آوری نذورات عید قربان برای نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی سطح استان تعداد ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار است که در روز عید قربان در سطح دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری، معابر عمومی و محل فروش دام مستقر و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان، مراکز نیکوکاری نیز در این مهم با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با درخواست از مردم خیر و نیکوکار استان برای مشارکت در این امر خیر در خصوص نحوه مشارکت در پویش، خاطرنشان کرد: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های غیرنقدی یا نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر تحویل دهند یا با شماره‌گیری کد دستوری زیر از طریق تلفن همراه *۸۸۷۷*۰۸۳# و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۳-۹۶۲۷ واریز کنند.

نظر شما