شناسهٔ خبر: 67196509 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کميسيون پزشکي تعيين درصد، حالت اشتغال و حق پرستاري در استان گلستان برگزار شد

صاحب‌خبر -
کميسيون پزشکي تعيين درصد، حالت اشتغال و حق پرستاري در استان گلستان برگزار شد
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری کمیسیون پزشکی ترکیبی تعیین درصد، حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان در استان گلستان خبر داد.

به گزارش «ایثار»، جمال اسدی در حاشیه برگزاری کمیسیون پزشکی ترکیبی تعیین درصد جانبازی، حالت اشتغال و حق پرستاری با اشاره به برگزاری این کمیسیون پس از دوسال در استان گلستان، گفت: پرونده 335 نفر از متقاضیان تعیین درصد جانبازی، حالت اشتغال و حق پرستاری در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخه 24 و 25 خرداد 1403 مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این کمیسیون با تیمی 10 نفره متشکل از 6 پزشک متخصص، 2 دبیر و 2 نفر عوامل اجرایی برگزار شد ، اظهار داشت: کمیسیون پزشکی استان در این دوره با حضور پزشکان متخصص اعم از «ارتوپد»، «اعصاب و روان»، «مغز و اعصاب»، «گوش، حلق و بینی»، «داخلی» و «پوست» در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
وی با بیان اینکه احقاق حق جامعه ایثارگری را وظیفه خود می دانیم ادامه داد: اقدامات لازم در خصوص برگزاری هرچه بهتر این کمیسیون تدارک دیده‌ شد و امیدواریم خدمات شایسته‌ای را برای این عزیزان فراهم کنیم.
دکتر اسدی اضافه کرد؛ طی این دو روز پرونده های جامعه ایثارگری مدعو استان توسط تیم پزشکی بررسی و متخصصان نظرات خود را در فرمت‌های مربوطه ثبت کرده و طبق کدهایی که مطابق با آیین نامه تشخیص می‌دهند، قید می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی پس از بررسی‌ و طی مراحل لازم، از طریق بنیاد مرکز به‌ صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع داده خواهد شد.

نظر شما