شناسهٔ خبر: 67196041 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باقری:

انتظار دریافت «کوثر» برای انقلاب اسلامی داریم

سرپرست وزارت خارجه گفت: یک ملت در بدرقه و تشییع شهدای خدمت با همه ابهتش در برابر همه جهانیان، قدرت و اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را پشت سر رهبری معظم انقلاب به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

علی باقری در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با عنوان «شهدای پرواز اردیبهشت» که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، گفت: ماه خرداد ماه پرحادثه و پر حماسه انقلاب اسلامی است چه ۱۵ خرداد ۴۲ چه ۱۴ خردداد ۶۸ چه سوم خرداد ۶۱ و چه ۳۱ خرداد ۶۰، اما شهیدان پرواز اردیبهشت تحمل نکردند تا خرداد فرا برسد، پیشاپیش به سوی معبود خویش شتافتند و حادثه بزرگی را رقم زدند.

وی افزود: ولی حماسه در اول، دوم و سوم خرداد در تبریز تهران، بیرجند و مشهد رخ داد و یک ملت در بدرقه و تشییع شهدای خدمت با همه ابهتش در برابر همه جهانیان قدرت و اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را پشت سر رهبری معظم انقلاب به نمایش گذاشت و امروز که ما داغدار این مصیبت بزرگ هستیم، اما همچنان با صلابت و افتخار میراث‌دار سرمایه‌ها و اندوخته‌های این عزیزان هستیم.

باقری یادآور شد: ظریفی می‌گفت پیامبر اعظم (ص) ۲ فرزند داشت قاسم را در راه خدا داد و ابراهیم را. ما امروز قاسم و ابراهیم انقلاب اسلامی را تقدیم کردیم، اما همان طور که خداوند متعال در ازای صبر و تحمل پیامبر در برابر از دست دادن قاسم و ابراهیم به او کوثر عنایت کرد انتظار دریافت کوثر از ذات باری تعالی برای انقلاب اسلامی داریم و این قول را می‌دهیم که پاسبان و پاسدار و حافظ این کوثر باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما