شناسهٔ خبر: 67195862 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

مقایسه ژنراتور دیزلی بادوین و موتورسازان؛ کدام گزینه انتخاب بهتری است؟

صاحب‌خبر -

ژنراتور دیزلی در زمان قطع برق در مناطق شهری و برای تأمین برق مصرفی در مناطق خارج از شهر استفاده می شود. امروزه با افزایش تعداد مشترکان برق، شبکه برق شهری نمی تواند پاسخگوی نیاز همه افراد باشد به همین دلیل خرید دیزل ژنراتور یکی از اولویت های اصلی صاحبان صنایع است. دیزل ژنراتور بادوین و دیزل ژنراتور موتورسازان از بهترین برندهای بازار هستند. این محصولات هم در داخل کشور تولید شده و هم از برندهای معتبر جهانی وارد می شود.

دیزل ژنراتور بادوین و بررسی ویژگی های آن

بادوین شرکتی فرانسوی- چینی است که در زمینه تولید مولدهای برق فعالیت دارد. سابقه فعالیت برند بادوین در زمینه تولید دیزل ژنراتورها به 100 ساله است؛ بنابراین دیزل ژنراتورهای آن کاملاً قابل اعتماد هستند. ژنراتورهای بادوین در توان های مختلفی تولید شده اند. دیزل ژنراتور بادوین دارای ویژگی های زیر است:

کیفیت بسیار بالا

موتورهای برق این شرکت با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های موجود در دنیا و مطابق با استانداردهای اروپایی ساخته شده اند. این موتور برق دارای فناوری AVR برای محافظت از دستگاه در برابر اضافه بار هستند. علاوه بر این سیستم خنک‌کننده مؤثر دارند.

سهولت در نصب و راه‌اندازی

نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتورهای بادوین به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود و پیچیدگی خاصی ندارد. اگر دیزل ژنراتور را از رادوکو خریداری کنید، تمامی فرایند نصب و راه‌اندازی آن توسط مهندسان این شرکت انجام می شود.

گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

بادوین برای کسب درصد بالای رضایت مشتریان خود، دارای شبکه ای گسترده از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش در سراسر دنیا از جمله ایران است. در نمایندگی های معتبر فروش محصولات بادوین، تمامی اصول نصب و راه‌اندازی، روش های تعمیر و نگهداری و تأمین قطعات یدکی آن، ارائه می شود. علاوه بر این تمامی موتورهای برق بادوین دارای گارانتی یک ساله هستند.

کاربرد دیزل ژنراتورهای بادوین

دیزل ژنراتورهای بادوین زمانی که برق شهری ناپایدار است یا به طور کامل قطع شده، مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این می تواند به عنوان منبع برق اصلی در مناطقی که به شبکه برق شهری متصل نیستند، استفاده شود. از دیزل ژنراتور بادوین به عنوان یک منبع تقویت مناسب برق در مناطقی که برق شهر کافی نیست یا دارای نوسان و افت و خیزهای زیاد است، نیز استفاده می شود.

ژنراتور دیزلی برند بادوین

دیزل ژنراتور موتورسازان و بررسی مزایا و معایب آن

اگر به دنبال موتورهای برق تولید داخل هستید، دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز بهترین گزینه پیش روی شما است. این دیزل ژنراتورها قابلیت سفارشی سازی دارند و به صورت اتوماتیک به تابلو کنترل برق، متصل می شوند. دیزل ژنراتور موتورسازان با قیمت بسیار مناسب خود، مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته است.

موتورسازان تبریز اولین تولید كننده موتور دیزلی در كشور بوده که موتورهای برق آن موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت كیفیت ایزو 9002 از دو موسسه معتبر بین المللی DNV و SGS شده اند. از دیگر مزایای دیزل ژنراتورهای برند موتورسازان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت اعتماد بالا

دیزل ژنراتورهای موتورسازان عملکرد بسیار قابل قبولی دارند و در این زمینه از رقبای خارجی خود کم نمی آورند.

دوام و طول عمر بالا

در ساخت دیزل ژنراتورهای موتورسازان از بهترین و باکیفیت ترین قطعات استفاده شده است؛ به همین طول عمر آن ها در صورت استفاده صحیح، بسیار بالا است.

قیمت مناسب

از آنجایی که دیزل ژنراتورهای موتورسازان تولید داخل هستند، بسیاری از هزینه های واردات و گمرک برای آن ها لحاظ نمی شود؛ بنابراین مقرون به صرفه هستند.

کاربرد دیزل ژنراتور موتورسازان

این دیزل ژنراتور قابلیت ها و مزیت های بسیار فراوانی دارد و در صنایع بسیار بزرگ و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این ژنراتور یک منبع برق اضطراری برای ارگان های حساس؛ مانند بیمارستان ها، خطوط تولید و دیتا سنترها است. علاوه بر این می تواند برای تأمین برق برج های مخابراتی و سیستم های ارتباطی از راه دور که نیاز به برق مداوم دارند، استفاده شود.

کاربرد مهم این دیزل ژنراتور برای تأمین برق پمپ های آب کشاورزی و تجهیزات مورد نیاز معادن در مکان های دور افتاده و غیر قابل دسترس به برق شهری است. دیزل ژنراتور موتورسازان می تواند به عنوان یک منبع پشتیبان عالی در مواقع افت فشار برق نیز باشد.

ژنراتور دیزلی برند موتورسازان تبریز

جدول مقایسه دیزل ژنراتور بادوین و موتورسازان

با مقایسه ویژگی های این دو دیزل ژنراتور که از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند، می توانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. جدول زیر به طور مختصر ویژگی های این دو دیزل ژنراتور را با یکدیگر مقایسه کرده است:

ویژگی

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور موتورسازان

عملکرد بهتر و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته‌تر

*

 

قیمت مناسب تر

 

*

راندمان بالاتر

*

 

عملکرد بدون صدا

 

*

ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

*

*

عرضه شده در توان های مختلف

*

*

خرید ژنراتور دیزلی با بهترین کیفیت و قیمت از رادوکو

بعد از انتخاب دیزل ژنراتور مناسب باید فروشگاه تخصصی و معتبری را برای خرید انتخاب کنید. رادوکو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه واردات و تأمین موتورهای برق و با بهره مندی از مهندسان و کادری مجرب و متعهد، ارائه دهنده دیزل ژنراتورهای بادوین، موتورسازان و سایر برندهای معتبر در این زمینه است. تمامی دیزل ژنراتورهای رادوکو دارای گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش هستند. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و خرید بدون واسطه این محصولات، با کارشناسان رادوکو تماس بگیرید.

نظر شما