شناسهٔ خبر: 67195320 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: مشخصات فاش‌شده از گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ، شباهت‌های زیاد این محصول با نسل قبل را نشان می‌دهند.

صاحب‌خبر -

براساس اطلاعات فاش‌شده از گوشی گلکسی زد فلیپ ۶، این گوشی دارای صفحه‌نمایش تاشدنی ۶٫۷ اینچی اولد (با نام تجاری Dynamic AMOLED)، با وضوح ۱٬۰۸۰ × ۲٬۶۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

زد فلیپ ۶ احتمالاً از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در نسخه‌ی اصلی به‌همراه هشت یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. نمایشگر بیرونی این گوشی از نوع Super AMOLED با ابعاد ۳٫۴ اینچ و وضوح ۷۲۰ × ۷۴۸ پیکسل است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 برای زد فلیپ ۶ در نظر گرفته شده که احتمالاً مشابه دوربین به‌کاررفته در گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 و زد فولد ۵ است. دوربین‌های فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۰ مگاپیکسلی زد فلیپ ۶ با زد فلیپ ۵ یکسان خواهند بود.

گوشی تاشدنی زد فلیپ ۶ سامسونگ از ارتباط Wi-Fi 6E و اتصال به شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ و USB 3.2 نسل یک نیز در این گوشی وجود دارد.

مقالات مرتبط
  • گلکسی زد فلیپ ۶ با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد
  • گلکسی زد فلیپ ۶ چین‌خوردگی نمایشگر نخواهد داشت؟

ابعاد زد فلیپ ۶ در حالت بازشده ۱۶۵ × ۷۲ × ۷٫۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۷ گرم است که کمی ضخیم‌تر از نسل قبل محسوب می‌شود.

زد فلیپ ۶ از یک باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی می‌گیرد که نسبت‌ به باتری ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی زد فلیپ ۵ بزرگ‌تر است و احتمالاً دلیل افزایش ضخامت گوشی محسوب می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشی تاشدنی زد فلیپ ۶ حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی قبلی خود باشد و باید دید این افزایش قیمت با توجه به تغییرات ذکرشده برای گوشی چقدر توجیه‌پذیر خواهد بود.

نظر شما