شناسهٔ خبر: 67195295 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آزادیخواه مطرح کرد:

اختصاص اعتبار براي تکميل پروژه هاي آموزشي ملاير

صاحب‌خبر -
اختصاص اعتبار براي تکميل پروژه هاي آموزشي ملاير
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون تبدیل وضعیت نهضتی ها، حق التدریس ها و اخذ امکانات آموزشی برای مدارس حوزه انتخابیه و تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های آموزشی صحبت هایی مطرح شد و خوشبختانه قول مساعد داده شده است که موضوعات مطروحه را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.

احد آزادیخواه به گزارش سرویس سیاسی آریا در گفت‌ وگو با خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های درمانی اختصاص یابد و در نشست های خود با مسئولان وزارت بهداشت این موضوع تاکید شد که در این رابطه نیز قول مساعد داده شده است. 
وی افزود: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون تبدیل وضعیت نهضتی ها، حق التدریس ها و اخذ امکانات آموزشی برای مدارس حوزه انتخابیه و تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های آموزشی صحبت هایی مطرح شد و خوشبختانه قول مساعد داده شده است که موضوعات مطروحه را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد.
نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: در بحث کشاورزی نیز نشستی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم کشاورزان و مشکلات این عزیزان مطرح شد و آقای وزیر نیز برای رفع مشکلات کشاورزان دستورات لازم را برای معاونین خود صادر کردند تا در اسرع وقت انجام گیرند. 
این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین برای آبرسانی به برخی از روستاها که فاقد آب شرب هستند با آب و فاضلاب روستایی و قرارگاه امام حسن مجتبی مذاکراتی انجام گرفت تا کار آب کشی به روستاهای فاقد آب شرب پایدار صورت پذیرد./
پایان پیام

نظر شما