شناسهٔ خبر: 67194823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش بینی رگبار و رعد و برق در ۱۱ استان کشور

سازمان هواشناسی امروز برای نوار شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی، رگبار، رعدو برق و وزش بادشدید موقت پبش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز و فردا به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرزی، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال استان‌های فارس و کرمان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی کرد.

هشدار‌های سطح نارنجی هم برای آذربایجان غربی، اصفهان، شمال و شرق فارس، نیمه غربی یزد، نیمه شمالی کرمان، مازندران، گلستان، ارتفاعات شمالی استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان صادر شده است.

این شرایط دوشنبه تا چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و مناطق واقع در دامنه‌های شرقی البرز وزش باد شدیدگاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما