شناسهٔ خبر: 67194817 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک فوتی و دو مجروح در یک جنایت خانوادگی در جنت آباد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از یک جنایت خانوادگی در منطقه چهارباغ خبر داد و گفت: قاتل ۴۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهی در استان البرز دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

یک فوتی و دو مجروح در یک جنایت خانوادگی در جنت آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۲۳ خرداد) درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع تیراندازی در میدان چهارباغ محله جنت آباد، به محل حادثه اعزام شدند.

­

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران کلانتری مشخص شد، داماد یک خانواده با مراجعه به محل زندگی خانواده همسرش در چهارباغ شرقی، پس از ورود به خانه اقدام به تیراندازی کرده و بر اثر این تیراندازی، پدر همسرش به قتل رسیده و همسر و مادر همسرش مجروح شدند و قاتل با خودرو ۲۰۶ از محل متواری شده است.

­

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد، گفت: کارآگاهان در تحقیقات، مخفیگاه متهم را در شهرستان ملارد شناسایی کردند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را در یک خانه ویلایی با شلیک چند تیرهوایی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

­

سرهنگ کارآگاه نثاری با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت و تهیه سلاح از حدود یک سال پیش با هدف کشتن همسرش و اعضای خانواده همسرش اعتراف کرد، افزود: متهم در اعترافاتش اظهار کرد، شب حادثه به درب منزل پدر همسرم مراجعه کردم و به بهانه تحویل دادن وسایل شخصی پسرمان وارد خانه شدم و ابتدا پدرهمسرم را هدف گلوله قرار دادم؛ پس از آن به سمت همسرم و مادر همسرم شلیک کرده و از محل فرار کردم.

­

این مقام انتظامی گفت: متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی به ویژه در جهت کشف سلاح مورد استفاده در جنایت در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفته است.

نظر شما