شناسهٔ خبر: 67194781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

کسب رتبه برتر نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در سطح کشور

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر نماز در سطح سازمان در سال ۱۴۰۲ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه برتر نماز در بین ادارات زیرمجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد. 

وی افزود: این مهم از طریق تدوین برنامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۴۰۲، از جمله برگزاری جلسه‌های شورای اقامه نماز، نشست هم اندیشی ائمه جماعات ادارات خراسان جنوبی با مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فراهم کردن زمینه شرکت گسترده کارکنان در نماز جماعت، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان با موضوع نماز، برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و جشنواره‌های نماز را به منظور توسعه و ترویج نماز انجام شده است. 

جلال زاده با اشاره به نقش نماز در سالم‌سازی محیط‌های اداری، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت در محیط اداری، ارتقای وجدان کاری کارکنان را به همراه دارد. 

کسب رتبه برتر نماز اداره کل در بین دستگاه‌های اجرایی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بین دستگاه‌های اجرایی استان در بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال گذشته رتبه برتر را کسب کرده است.

نظر شما