شناسهٔ خبر: 67194710 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

روزی که پزشکیان دنبال گشت ارشاد بود! + سند

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حالی این روزها مخالف اجرای طرح نور شده که سال ها قبل در مقام مطالبه گر اجرای طرح مبارزه با بدحجابی ظاهر شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان در یکی از نطق‌های انتخاباتی خود طرح نور را طرح کور خوانده است، این وجه مثال داغ در حالی مطرح شده است که یک جستجوی ساده در آرشیو اخبار نشان می‌دهد که نامزد اصلاح‌طلبان آنچنان به شعرهای انتخاباتی خود باور قلبی ندارد!

به عنوان مثال مسعود پزشکیان در سال ۹۰ طرح سئوال از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت را امضا کرده که چرا طرح عفاف و حجاب اجرا نشده است، این نماینده وقت مجلس بعدها عنوان کرد که حجاب قانون است و باید اجرا شود.

در حالی پزشکیان روزگاری در صف اول راه انداختن گشت ارشاد بودهکه این روزها و در کشاکش تبلیغات نامزد های انتخاباتی اظهارات متفاوتی از زبان پزشکیان شنیده می شود از جمله اینکه او گفته است مخالف سر سخت گشت ارشاد است!

روزی که پزشکیان دنبال گشت ارشاد بود! + سند

پزشکیان همچنین گفته است ۴۰ سال است می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما بدتر کردیم، مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می‌کشاند.

مسعود پزشکیان در حالی در مقام مخالفت با گشت ارشاد روی اغتشاشات سال ۱۴۰۱ موج سواری می‌کند که طرح سوال از رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد) را بخاطر مخالفت با گشت ارشاد و عدم برخورد با بدحجابان امضا کرده است.

مسعود پزشکیان این روزها در برابر سئوالاتی درباب نگاه خود و دولت آینده اش به مقوله بی حجابی و بدحجابی، موضعی دیگر گون گرفته و می گوید که از اینها مشکل او نیستند، او اخیرا گفته است که مردان باید از زنان کتک بخورند.

نظر شما