شناسهٔ خبر: 67194683 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نظر پزشکی قانونی درباره شهادت رئیس‌جمهور به قوه قضائیه اعلام شد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی در هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: نخستین بحران ما در سال جدید، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان بود که کارهای مربوطه در پزشکی قانونی انجام شد و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعاری که در سال ۱۴۰۳ در این سازمان داشتیم، ارتقای کیفیت همه‌جانبه و خدمت بیشتر به مردم بود.

بیشتر بخوانید:

مخبر: شهید رئیسی می گفت تحریم‌ها را رفع کنیم اما معطل تصمیم آنها نخواهیم شد

وی افزود: این سازمان در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات آزمایشگاهی اقدامات خوبی را در سال پیش رو در برنامه کاری خود دارد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: برنامه اصلی این سازمان، تحقق سند تحول قوه قضاییه و اصلاح فرایندهای کاری است.

مسجدی آرانی افزود: ۱۱ پروژه عمرانی در هفته قوه قضاییه افتتاح خواهد شد که برای افتتاح این پروژه‌ها ۱۱۵ میلیارد هزینه صرف شده است. در حوزه تجهیزات نیز از چند کشور مانند چین و هند تجهیزاتی خریداری و وارد کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: کیت ۳۰ جایگاهی در این سازمان تولید شده و در مرحله آزمایش‌های نهایی است؛ این کیت توانسته تاییدیه‌های لازم برای تولید را دریافت کند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: نخستین بحران ما در سال جدید، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان بود که کارهای مربوطه در پزشکی قانونی انجام شد و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.

برچسب‌ها:

نظر شما