شناسهٔ خبر: 67194061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رضا جاودانی کمیته انضباطی را به دردسر انداخت/ دخالت 3 داور در پرونده فساد جنجالی تکذیب شد

اقتصادنیوز: پس از انتشار اظهارات مجری سابق ورزشی تلویزیون در خصوص پرونده فساد تیم فوتبال مس رفسنجان، کمیته انضباطی فوتبال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، در پی انتشار اخبار فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، رضا جاودانی مجری ورزشی سابق صدا و سیما در این خصوص، روز پنجشنبه برخی موارد را در برنامه فوتبال 360 مطرح کرد.

یک روز بعد از انتشار اظهارات جاودانی در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات مجری سابق تلویزیون واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس کمیته انضباطی خواست «با توجه به مصاحبه اخیر عضو کمیته انضباطی (رضا جاودانی) در یکی از رسانه‌ها، مستندات لازم پیرامون ادعاهای نامبرده مبنی بر اطلاع از فساد اهالی فوتبال را به قید فوریت کمیته اخلاق ارسال کند تا تصمیم قانونی در این باره اتخاذ شود. بدیهی است در صورت عدم ارسال مدارک‌ لازم وفق مقررات و آیین‌نامه‌های کمیته اخلاق برخورد خواهد شد.»

چنین به نظر می رسد، صحبت‌های رضا جاودانی در مورد پرونده فساد در فوتبال ایران بسیار واکنش برانگیز شده و او حالا باید مستندات خود را در اختیار کمیته اخلاق بگذارد‌.

بر اساس گزارش ورزش 3، ، ادعاهای جاودانی تنها به باشگاه مس رفسنجان محدود نمی‌شد و همین مسئله باعث شد اظهارات او در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال شود و حالا این موضوع با واکنش رئیس کمیته انضباطی همراه شده است.

ابوالفضل حسن‌زاده در این خصوص گفته است: «حفظ حرمت و آبروی افراد مورد تاکید همیشگی ما بوده است. از طرف دیگر، با عنایت به اصل برائت و اینکه تنها رکن قانونی رسیدگی به جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی مرجع قضایی صالحه است، با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی رضا جاودانی در مصاحبه با یک رسانه، این اظهارات صرفا دیدگاه شخصی وی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت.»

پای 3 داور هم در میان است؟

به گزارش اقتصادنیوز و بر اساس مطلبی که خبرگزاری مهر منتشر کرد، ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره دخالت سه داور در پرونده فساد مس رفسنجان، گفت: «مطالبی که در خصوص داوران فوتبال از جمله بنیادی فر، وحید کاظمی و بیژن حیدری در ارتباط این افراد با پرونده مطروحه در مرجع قضائی که از سوی برخی رسانه‌ها عنوان شده کاملا کذب است. فدراسیون فوتبال از طریق واحد حقوقی خود در خصوص تعقیب منتشرکنندگان کذب از طریق مراجع قضائی ذیصلاح حتما اقدام خواهد کرد.»

نظر شما