شناسهٔ خبر: 67193190 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

پردرآمدترین لاین ها آرایشگری که شما رو شوکه می کند!

آرایشگری از مشاغلی است که شاخه‌های مختلف و پردرآمدی دارد. این مطلب دربرگیرنده اطلاعات درباره پردآمدترین لاین‌های آرایشگری و آموزش فیشیال پوست است.

صاحب‌خبر -

آرایشگری از مشاغل پرطرفدار است که لاین‌های متعددی برای درآمدزایی دارد. بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند اطلاعات دقیقی درباره پردرآمدترین لاین‌های آرایشگری داشته باشند و بتوانند کسب و کار موفقی را شروع کنند. اگر شما هم دنبال کسب درآمد بالا از طریق آموزش فیشیال پوست، آموزش رنگ مو، اکستنشن مو، اپیلاسیون و ... هستید تا آخر این محتوا همراه موما باشید.

راهنمای کامل درباره پردرآمدترین لاین آرایشگاهی

پوست صاف و بدون چین و چروک و جوش یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی است که باعث شده بسیاری از خانم‌ها از روش‌های جدید فیشیال پوست استقبال کنند. آموزش فیشیال پوست به شما کمک می‌کند پوستی صاف و یکدست داشته باشید و شاداب و جوان به نظر بیایید.

برخی از افراد تصور می‌کنند فقط پزشک متخصص پوست و مو می‌تواند کارهای فیشیال و پاکسازی پوست را انجام دهد، در حالی که افراد آموزش‌دیده در آرایشگاه‌ها هم از پس انجام این کار بر می‌آیند. بنابراین می‌توانیم بگوییم روش‌های مراقبتی و آموزش فیشیال پوست از لاین‌های پردرآمد آرایشگری است.

البته برای اینکه در این رشته درآمد خوبی داشته باشید باید در بهترین دوره فیشیال پوست شرکت کنید. در دوره آموزش فیشیال پوست می‌توانید با ویژگی‌ها و نشانه‌های انواع پوست چرب، خشک و معمولی آشنا شوید و روش‌های مراقبت و رفع عارضه‌های پوستی نظیر جوش‌های سر سیاه را یاد بگیرید، از بروز آکنه و جوش جلوگیری و سلول‌های مرده را از روی پوست پاک کنید.

حتی می‌توانید شیوه کار با دستگاه‌های جوانسازی نظیر میکرونیدلینگ را هم یاد بگیرید و با از بین بردن منافذ باز و جوانسازی پوست، بازار کار بهتری داشته باشید. قطعا مشتریانی که احساس کنند شما در کار خود توانا و ماهر هستید و با آن‌ها برخود مناسبی دارید، مراجعات خود را تکرار می‌کنند و درآمد شما روز به روز بیشتر می‌شود.

فیشیال پوست

کسانی که دنبال کسب درآمد از طریق آرایشگری هستند، باید بدانند فقط آموزش فیشیال پوست درآمد بالایی ندارد؛ بلکه با طراحی ناخن‌ها هم می‌توانند درآمد ماهیانه بالایی داشته باشند. این روزها اغلب خانم‌ها از طرح‌ها و ایده‌های جدید روی ناخن استقبال می‌کنند.

اگر می‌خواهید در زمینه کاشت و طراحی ناخن فعالیت کنید، فقط کافی‌ست دوره‌های آموزش کاشت و طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور روی ناخن‌های دست و پا را بگذرانید و مدرک فنی و حرفه‌ای در اختیار داشته باشید تا بتوانید درآمد بالایی داشته باشید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید همان‌طور که برای آموزش فیشیال پوست به سرمایه بالایی نیاز ندارید، برای کسب درآمد از طریق کاشت و طراحی ناخن هم نیازی به صرف بودجه زیاد ندارید.

در گذشته خانم‌ها برای رنگ کردن موها از رنگ‌های طبیعی مانند حنا، زردجوبه، پوست گردو و ... استفاده می‌کردند. اما این روزها تکنیک‌های جدید رنگ کردن مو نظیر بالیاژ، آمبره، سامبره و ... طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ به‌طوری‌که کمتر خانمی را پیدا می‌کنید که با استفاده از این روش‌ها دنبال رنگ کردن موهای سفید یا ایجاد تغییر و  تحول در چهره خود نباشد.

به همین دلیل یکی از پردرآمدترین لاین‌های آرایشگری رنگ کردن مو است؛ فقط کافی‌ست در زمینه رنگ کردن مو، دکلره کردن یا مش کردن مو تخصص و مهارت کافی داشته باشید تا بتوانید درآمد بالایی کسب کنید. البته برای کسب درآمد باید دنبال آموزش رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته باشید و در کار خود حرفه‌ای شوید. در نهایت شیوه تبلیغی مناسبی داشته باشید تا دیگران با کار شما آشنا شوند.

اگر بودجه کافی برای راه‌اندازی سالن زیبایی ندارید، می‌توانید با کسی که دوره آموزش فیشیال پوست را گذرانده در یک سالن زیبایی همکاری کنید.

با روش‌هایی نظیر لیفت و لمینیت یا اکستنشن مژه می‌توانید جلوه بهتری به مژه‌های کوتاه و کم‌پشت بدهید. اغلب خانم‌هایی که شاغل هستند یا حوصله زیادی برای آرایش کردن ندارند از روش‌های لیفت و لمینت استقبال می‌کنند تا بدون صرف وقت بتوانند چهره زیباتری داشته باشند.

اگر دنبال کسب درآمد از رشته لیفت و لمینت مژه هستید به این نکته هم دقت داشته باشید که این اقدامات زیبایی بعد از مدتی به ترمیم نیاز دارند. یعنی مشتری‌ای که لیفت یا لمینت مژه انجام داده باید حدود 3 هفته بعد برای ترمیم مراجعه کند و همین امر باعث پیوستگی درآمد شما می‌شود.

آموزش صفر تا صد لیفت و لمینت مژه

کوتاهی مو یکی از نیازهای دائمی و همیشگی خانم‌هاست که مهارت در انجام آن می‌تواند درآمد بالایی به همراه داشته باشد. هر سالن زیبایی حتما به افرادی نیاز دارد که کار کوتاهی مو را با دقت و مهارت بالایی انجام دهند. چون کوتاه کردن هر چند وقت یک بار مو علاوه بر اینکه موجب مرتب شدن ظاهر افراد می‌شود، از ایجاد موخوره و آسیب به مو جلوگیری می‌کند.

همان‌طور که لازم است آموزش فیشیال پوست با تکرار و تمرین همراه باشد، مهارت در کوتاه کردن مو هم با تکرار به دست می‌آید. از طرف دیگر یادگرفتن کوتاهی مو به صرف هزینه بالا برای خرید وسایل و ابزار نیاز ندارد. فقط باید قیچی، تیغ یا ماشین اصلاح تهیه کنید تا بتوانید موهای مشتریان را به صورت حرفه‌ای کوتاه کنید و درآمد خوبی کسب کنید. 

موی سالم و براق از معیارهای مهم زیبایی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند برای ترمیم موهای آسیب‌دیده و زیباتر کردن موهای خود بودجه‌ای اختصاص دهند. پس اگر می‌خواهید در یکی از لاین‌های پردرآمد آرایشگری مشغول به کار شوید، به آموزش کراتینه و احیا مو هم فکر کنید.

بهتر است بدانید صافی مو شاخه‌های متعددی نظیر ریباندینگ، دارک مو، بوتاکس و کراتینه مو دارد و همین تنوع باعث می‌شود هر کدام از مشتریان یکی از این موارد را انتخاب کند.

البته کسانی که می‌خواهند از رشته‌های مختلف صافی مو درآمد بالایی کسب کنند باید تمام این رشته‌ها را به خوبی آموزش ببینند و با تکرار و تمرین مهارت کافی را کسب کنند. یکی دیگر از عواملی که بر میزان رضایت مشتریان و مراجعه مجدد آن‌ها تاثیر می‌گذارد، استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب است. در صورتی که از مواد درجه‌یک برای صافی یا کراتین مو استفاده کنید، کیفیت و ماندگاری احیا و صافی مو افزایش پیدا می‌کند.

گریم و میکاپ از شاخه‌های محبوب آرایشگری است که بسیاری از خانم‌ها به آن نیاز دارند و همین نیاز باعث افزایش درآمد کسانی می‌شود که در زمینه گریم و میکاپ تخصص و مهارت کافی دارند. اگر شما هم از طریق آرایشگری دنبال کسب درآمد بالایی هستید، می‌توانید در دوره‌های مختلف مبتدی تا پیشرفته آموزش گریم و میکاپ شرکت کنید. قطعا با شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی و حرفه‌ای می‌توانید میکاپ را متناسب با چهره مشتریان انجام دهید و رضایت آن‌ها را جلب کنید.

البته برای اینکه بتوانید درآمد بالایی داشته باشید بهتر است علاوه بر تخصص و مهارت به مواردی نظیر کیفیت لوازم آرایش مصرفی یا محل آرایشگاه هم اهمیت دهید. همچنین سالن زیبایی و کار میکاپ را تبلیغ کنید تا درآمد بالایی داشته باشید.

میکاپ

شنیون مو یکی از اقدامات خلاقانه آرایشگران است که مدل‌های مختلفی دارد و مشتریان را مجذوب می‌کند. قطعا خانم‌ها تمایل دارند هر بار که به آرایشگاه می‌روند موهای خود را به شیوه جدیدی پیرایش کنند و چهره‌ای جذاب و خاص داشته باشند. وقتی شما یک شنیون‌کار حرفه‌ای باشید و بتوانید با مدل‌های جدید مشتریان را شگفت‌زده کنید، درآمد بالایی هم کسب می‌کنید.

 به عبارت دیگر میزان درآمد شنیون مو، کاملا به ذوق و خلاقیت شنیون‌کار بستگی دارد و کسانی که خلاقانه کار کنند، خیلی راحت می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی برسند. 

شنیون مو

برخلاف آموزش فیشیال پوست که یکی از خدمات جدید آرایشگری است، اصلاح صورت و ابرو از قدیمی‌ترین خدماتی است که در سالن‌های زیبایی زنانه به مشتریان ارائه می‌شود. با توجه به اینکه نیاز به اصلاح صورت و ابرو نیاز همیشگی خانم‌هاست، می‌توانیم ادعا کنیم این شاخه از آرایشگری درآمد زیادی دارد و هیج وقت دچار رکود نمی‌شود. برای انجام اصلاح صورت و ابرو به وسایل تخصصی و گران قیمت هم نیازی ندارید، بلکه فقط کافی‌ست با تهیه‌ی بند، تیغ، موچین و وکس، کار خود را شروع کنید.

رفع موهای زائد با شیوه‌های جدید و کم عارضه طرفداران زیادی دارد و می‌تواند مانند آموزش فیشیال پوست  شاخه‌ای پردرآمد در آرایشگری باشد. آموزش اپیلاسیون کار بسیار ساده‌ای است و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

از طرف دیگر از بین بردن موهای زائد یک نیاز همیشگی است و متقاضیان آن کم نمی‌شوند. پس کسانی که می‌خواهند با اپیلاسیون درآمد بالایی داشته باشند بهتر است در یک دوره آموزشی اپیلاسیون شرکت کنند، ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنند و در نهایت با در دست داشتن مدرک معتبر و تاسیس سالن زیبایی درآمد بالایی بدست آورند.

یکی از شیوه‌های متداول و پرطرفدار برای آراستن موها، بافت یا اکستنشن مو است. از قدیم بسیاری از خانم سعی می‌کردند با بافت، موهای زیباتری داشته باشند. در حال حاضر هم روش‌های جدید بافت یا اکستنشن مو طرفداران زیادی دارد. در صورتی که دنبال یکی از لاین‌های پردرآمد آرایشگری هستید می‌توانید در دوره زمانی کوتاهی بافت مو را یاد بگیرید و درآمد بالایی داشته باشید.

یکی از نکات مهمی که برای آموزش بافت مو و درآمدزایی از طریق آن باید بدانید این است فعالیت در این لاین نیاز به صرف هزینه بالا برای خرید ابزار و وسایل ندارد. در واقع شما می‌توانید با حداقل هزینه برای خرید ابزارها و وسایل از طریق بافت و اکستنشن مو درآمد مناسبی داشته باشید.

تاتو جزو لاین‌های پرطرفدار آرایشگری است که به شما کمک می‌کند در بازه زمانی کوتاهی درآمد بالایی داشته باشید. شیوه انجام تاتو به این صورت است که با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی، خطوط ابرو پررنگ می‌شود یا می‌توانید خط چشم و خط لب دائمی داشته باشید.

استفاده از تاتو باعث می‌شود مشتریان تا چند سال از آرایش دائم و روزانه بی‌نیاز شوند. اگر می‌خواهید تاتوکار شوید، باید به این نکته دقت داشته باشید که تاتو دائمی است و پاک کردن آن نیازمند صرف هزینه بالا برای لیزر کردن است. پس حتما باید این کار را با دقت و مهارت بالایی انجام دهید.

به دلیل حساسیت‌هایی که تاتوی ابرو دارد، می‌توانید با کسب مهارت کافی در این زمینه، به درآمد بالایی برسید.

تاتو

برخی از خانم‌ها عقیده دارند تاتو ابرو قدیمی شده است و ترجیح می‌دهند از روش‌های جدید نظیر فیبروز ابرو یا میکروبیلدینگ برای زیباکردن ابروهای خود استفاده کنند. میکروبیلدینگ از لاین‌های پردرآمد آرایشگری است و این روزها مشتریان زیادی دارد. خانم‌هایی که سعی می‌کنند مطابق ترندهای روز پیش بروند، از ابروهای پهن و خوش‌حالت که با فیبروز ابرو ایجاد می‌شود استقبال می‌کنند. بهتر است بدانید این شیوه جدید و پرطرفدار برای قرینه کردن ابروها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید با ورود به لاین فیبروز درآمد خوبی داشته باشید حتما باید در این حرفه‌ سرآمد باشید و بتوانید از رقبا جلوتر بزنید. پس ابتدا یک مرکز معتبر را برای آموزش میکروبیلدینگ انتخاب کنید تا بتوانید اصول این کار را دقیق و بدون خطا یاد بگیرید. سپس با تکرار و تمرین، مهارت کافی کسب کنید تا بتوانید میکروبیلدینگ را به خوبی انجام دهید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که مشتریان فقط یک بار به شما مراجعه نمی‌کنند، بلکه هر چند وقت یک بار باید برای ترمیم هزینه صرف کنند که این موضوع میزان درآمد شما را تضمین می‌کند. برای شروع کار میکروبیلدینگ نیازی به صرف سرمایه زیاد وجود ندارد. شما می‌توانید با صرف سرمایه کم درآمد بالایی از میکرو بیلدینگ کسب کنید.

خدمات آرایشی و زیبایی که در سالن‌های زیبایی به خانم‌ها ارائه می‌شود تنوع زیادی دارند و موجب درآمدزایی بالایی می‌شوند. در این مطلب سعی کردیم لاین‌های پردرآمد آرایشگری نظیر آموزش فیشیال پوست، رنگ و کوتاهی مو، لیفت مژه، شنیون، میکاپ و ... را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کسب تخصص و مهارت، یکی از این لاین‌ها را انتخاب کنید و با درآمد بالا در کسب و کار خود موفق شوید.

برچسب‌ها:

نظر شما