شناسهٔ خبر: 67193167 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخنگوی ایران ایر در گفت‌وگو با ایلنا:

آغاز پرواز برگشت حجاج از یکم تیرماه/ سقف وزن بار حاجی‌ها چقدر است؟

سخنگوی ایران ایر در گفت‌وگو با ایلنا: سخنگوی ایران ایر با اعلام جزییات پرواز برگشت حجاج گفت: پرواز برگشت حجاج از یکم تیرماه آغاز می‌شود و تا 24 تیر ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

حسام قربانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره برنامه پرواز برگشت حجاح اظهار داشت: پرواز برگشت 87 هزار و 500 زائر از دو فرودگاه مدینه و جده از یکم تیرماه ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده پروازهای برگشت از فرودگاه مدینه خواهد بود، گفت: در روزهای اول پروازهای برگشت با بیش از 4 هزار و 200 حاجی از فرودگاه مدینه و بیش از 500 زائر از فرودگاه جده به 21 ایستگاه پروازی در کشورمان انجام خواهد شد و مقصد بیشتر حجاج فرودگاه امام خمینی خواهد بود.     

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر(هما) ادامه داد: شرکت هواپیمایی ایران ایر با 8 فروند هواپیما به تنهایی پروازهای حج 1403 را انجام داده و با حضور ایرلاین دیگری موافقت نشد البته پروازهای پشتیبان به کار گرفته‌ شده‌اند و درباره پشتیبانی پروازهای حج مشکلی ایجاد نشد.

قربانعلی با بیان اینکه میانگین تاخیر پروازهای رفت حجاج کمتر از 40 دقیقه بوده، گفت: پروازهای برگشت تا 24 تیرماه ادامه خواهد داشت و انشالله پرونده حج 1403 بدون مشکل بسته می‌شود.

وی درباره سقف وزن مجاز حمل بار برای حجاج در پرواز حجاج اظهار داشت: محدودیت برای وزن معقول و متعارف بار حاجی‌ها در نظر نگرفته‌ایم و همه تلاش شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر این است که در ارائه خدمات بار نهایت مساعدت و همکاری را با حاجی‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما