شناسهٔ خبر: 67193092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آغاز مراسم برائت از مشرکین در عرفات

مراسم برائت از مشرکین با حضور گسترده زائران ایرانی در سرزمین عرفات آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مراسم برائت از مشرکین با حضور حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی، سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت و زائران ایرانی بیت‌الله الحرام در صحرای عرفات مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات آغاز شد.

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح به وقت محلی (۰۹:۳۰ به وقت ایران) آغاز شده است، پیام حج مقام معظم رهبری توسط حجت‌الاسلام نواب قرائت می‌شود.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، حج برائت، فلسطین به آغوش اسلام باز خواهد گشت، در محوطه داخلی چادر در منظر شرکت کنندگان نصب شده است و زائران پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین و غره به همراه دارند.

آغاز مراسم برائت از مشرکین در عرفات

در شروع مراسم برائت از مشرکین، زائران کشورمان با سردادن شعارهای الموت لامریکا و الموت لاسرائیل بار دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را که با حمایت آمریکا علیه فلسطینیان صورت می‌گیرد، محکوم کردند.

لا اله الاالله؛ آمریکا عدو الله، اسراییل عدو الله، یاایهاالمسلمون اتحدو اتحدو، برائه المسلمین؛ من عمل المشرکین، یا ایهاالمسلمون؛ غزه شده غرق خون، نصر من الله و فتح قریب؛ مرگ بر آمریکای مردم فریب و این سخن جاوید روح خداست؛ ام الفساد قرن ما آمریکاست، از جمله شعارهایی بود که زائران با مضمون وحدت و همبستگی و لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان برای مبارزه با ظلم و ستم علیه ملت مظلوم فلسطین سر دادند.

آغاز مراسم برائت از مشرکین در عرفات

قرائت مناجات حضرت علی(ع) در مسجد کوفه از دیگر برنامه‌های این مراسم است و در پایان نیز قطعنامه پایانی قرائت خواهد شد.

نظر شما