شناسهٔ خبر: 67191866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انسداد یکساله میدان جی در پایتخت از ۲۷ خرداد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از انسداد بخش جنوبی بزرگراه یادگار امام در محدوده میدان جی از فردا یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت حداکثر یکسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ مصطفی زینی‌وند روز شنبه درباره انسداد بخش جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) گفت: مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) در بخش انتهایی و به واسطه تکمیل شاخه غربی این بزرگراه که به میدان فتح و در ادامه تا آزادگان اتصال پیدا کند در حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا میدان جی بطور کامل مسدود خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دسترسی به خیابان سی متری جی در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه صرفا از طریق مسیرهای جایگزین است و از طریق زیرگذر یادگار امام (ره) ورود به خیابان امام خمینی (ره) به سمت شرق و در ادامه گردش به داخل خیابان کارون به سمت جنوب و در انتها به خیابان کمیل یا از طریق مسیر همسطح بزرگراه یادگار امام (ره) وارد خیابان دامپزشکی به سمت غرب و در ادامه گردش به خیابان استاد معین به سمت جنوب امکانپذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه انسداد مسیر از خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان جی خواهد بود و دسترسی از این مسیر به کلی مسدود خواهد شد، ادامه داد: شهروندانی که قبلا از بزرگراه یادگار امام (ره) تردد می‌کردند پس از این باید از خیابان استاد معین - خیابان هاشمی یا از بزرگراه سعیدی تردد کنند.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: این انسداد مسیر با توجه به کلان بودن پروژه احتمالا یکسال به طول خواهد انجامید اما پس از تکمیل و بهره برداری موجب رفع گره ترافیکی میدان فتح و همچنین تامین دسترسی مستقیم شهروندان از بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان می‌شود.

انسداد یکساله میدان جی در پایتخت از ۲۷ خرداد

هفته گذشته نیز شهردار منطقه ۹ گفته بود که با مجوزی که از سوی شورای تامین شهرستان تهران صادر شده است میدان جی در انتهای بزرگراه یادگار امام(ره) به مدت یکسال مسدود خواهد شد که شهرداری تهران نیز با همکاری پلیس راهور و دستگاه‌های مرتبط تردد و مسیر جایگزین را مشخص کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: پروژه مذکور مطالبه جدی شهروندان پایتخت است که بهره‌برداری از آن سبب خروج غرب شهر تهران از بن بست و راهگشای معضلات ترافیکی و سهولت در تردد را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مرحله نخست پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) به طول ۲.۵ کیلومتر از میدان جی تا ۴۵ متری زرند در محدوده منطقه ۹ با گذر از پادگان جی اجرایی می‌شود.

نظر شما