شناسهٔ خبر: 67191719 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با تکیه بر توان متخصصان جوان ایرانی

تعمیرات واحد BBC1 ‌شرکت مدیریت تولید برق مشهد به پایان رسید

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد گفت: واحد شماره یک BBC نیروگاه مشهد با همت و تلاش بی‌وقفه و با تکیه بر توان متخصصان جوان پرسنل تعمیراتی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

اباذر دهقان‌پور، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد با بیان اینکه تعمیرات واحد BBC1 این شرکت به پایان رسید، اظهار کرد: تعمیرات اساسی واحد شماره یک BBC با ظرفیت ۷۹ مگاوات به‌منظور آمادگی و تولید حداکثری قدرت اسمی با هدف پایداری در پیک تابستان ۱۴۰۳، و تلاش بی‌وقفه تمامی پرسنل پس از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات در تاریخ ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳، و در ساعت ۲۰:۳۳ دقیقه با کسب اجازه از مرکز دیسپاچینگ ملی با شبکه سراسری تولید پارالل شد.

دهقان‌پور افزود: بهره‌برداری، تعمیرات و نگهداری از واحدهای نیروگاه مشهد دارای پیچیدگی و چالش‌های متعددی نسبت به سایر نیروگاه‌های کشور است و این موضوع با توجه به شرایط حیاتی برق کلان شهر مشهد، نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد با اشاره به چالش‌های اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و مشکلات داخلی و خارجی، نقش کارگاه‌های جانبی مستقر در نیروگاه به‌منظور ساخت، تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی را از اقدامات اثرگذار و اساسی در اجرای این پروژه دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق مشهد، وی ضمن تقدیر از همه کارکنان تلاشگر در اجرای پروژه تعمیرات واحد BBC1، تعمیرات این نیروگاه اظهار امیدواری کرد: در پیک برق و تابستان پیش‌رو با تکیه بر تعهد، تجربه و تخصص ارزشمند این مجموعه شاهد تامین پایدار این انرژی حیاتی و تداوم خدمت‌رسانی صادقانه به مردم استان خراسان رضوی باشیم.

انتهای پیام

نظر شما