شناسهٔ خبر: 67191196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه زیرساخت‌های گردشگری سدشاه قاسم یاسوج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه گردشگری سدشاه قاسم یاسوج خبرداد.

صاحب‌خبر -
توسعه زیرساخت‌های گردشگری سدشاه قاسم یاسوج
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور در نشست با مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان، افزود: منطقه گردشگری سد شاه قاسم ظرفیت بالایی در زمینه توسعه گردشگری دارد که متاسفانه تا کنون مغفول مانده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی محدودیت‌های دستگاه‌های اجرایی، اجازه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه را نداده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده بر اساس تفاهم‌نامه شرکت توسعه گردشگری کشور با شرکت آب منطقه‌ای مشکل سرمایه‌گذاری گردشگری در این منطقه مرتفع می‌شود.
طالبی پور بیان کرد: آمادگی سرمایه‌گذاری توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه گردشگری سد شاه قاسم یاسوج توسط شرکت توسعه گردشگری کشور وجود دارد.
وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار رودخانه بشار یاسوج را از دیگر اولویت‌های سیزدهم، در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کنار این رودخانه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان بخصوص شرکت آب منطقه‌ای است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان‌کرد: نحوه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در کنار رودخانه بشار در کمیسیون‌های تخصصی استانداری استان بررسی می‌شود.

نظر شما