شناسهٔ خبر: 67191021 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

اجرای طرح ملی «مسجد کانون نشاط ۲» در کرمان

طرح ملی «مسجد کانون نشاط ۲» از سوی کانون کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از اول تیرماه تا ۱۵ شهریور‌ماه امسال در کرمان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، علی مهدی‌خانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در آیین افتتاح طرح ملی «مسجد کانون نشاط ۲» و بیان برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، گفت: اوقات فراغت در صدر کار کانون‌های مساجد است که به منطور انسجام و ارتقا بخشی برنامه‌های کانون با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت از اول تیرماه تا ۱۵ شهریور‌ماه امسال در کرمان اجرا می‌شود.

وی اجرای برنامه‌هایی با رویکرد عملی فرهنگی و تربیتی، قرآن و عترت، رسانه و فناوری و... را از جمله بسته‌های اوقات فراغت تعریف شده برای کانون‌های فرهمگی هنری مساجد برشمرد و افزود: این بسته‌ها در اختیار مدیران کانون‌ها قرار می‌گیرد تا کانون‌ها براساس نیاز‌سنجی هر محله بسته‌ها را اجرا کنند.

مهدی‌خانی با بیان اینکه تقویت رویکرد تربیت محور، کادرسازی و توانمندسازی نیروی انسانی از اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، اظهار کرد: تمام کلاس‌ها باید براساس نیازهای محله و مسجد برگزار شود و جذاب بودن و با نشاط بودن کلاس‌ها حائز اهمیت است.

نظر شما