شناسهٔ خبر: 67190249 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی ریاست‌جمهوری

کارشناس پلیس فتای فراجا گفت: مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست‌جمهوری باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرگرد جواد مختاررضایی اظهار کرد: در راستای اطلاع‌رسانی از تبلیغات ریاست‌جمهوری، برای هر کاربر ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره‌گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* و ایرانسل #۱*۵* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان دریافت کنند.

کارشناس پلیس فتای فراجا گفت: از عموم مردم درخواست داریم که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک‌هایی که از سرشماره‌های شخصی برای آن‌ها ارسال شده است و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک روی لینک‌های ارسالی است را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

مختاررضایی تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک یا پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها برای دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان به دنبال فریب شهروندان و به دام انداختن طعمه‌های خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: وبگاه پلیس فتا به نشانی الکترونیکی http://fata.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، همچنین کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می‌توانند با مطالعه محتوای انتشاریافته در این بستر از اخبار حوادث و روش‌های مقابله با کلاهبرداری مطلع شوند و نسبت به کسب و ارتقای دانش سواد رسانه‌ای از این وبگاه بهره‌مند شوند.

نظر شما