شناسهٔ خبر: 67189782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با تمام قوا پیش به سوی فینال؛

ترکیب احتمالی سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی

ژوز مورایس در مصاف با گلگهر تمامی نفرات خود را در اختیار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، از ساعتی دیگر تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان و در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر می‌رود.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در این مسابقه محروم یا مصدوم شاخصی ندارد و می‌تواند از تمام نفراتش برای شکست گل‌گهر و صعود به فینال مسابقات استفاده کند.

با این وصف انتظار می‌رود همان ترکیب روزهای پایانی لیگ برتر را از سوی مورایس شاهد بودیم که موفق به کسب نتایج قابل توجهی شد. 

در این صورت به احتمال بسیار زیاد پیام نیازمند در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و هادی محمدی و سیاوش یزدانی دو مدافع میانی تیم خواهند بود. رامین رضاییان در پست دفاع بازی خواهد کرد و میلاد زکی‌پور هم مثل همیشه دفاع چپ سپاهان خواهد بود.

در میان میدان هم انتظار می‌رود محمد کریمی در کنار برایان دابو و محمدجواد حسین‌نژاد سه بازیکن اصلی تیم باشند. در واقع این احتمال وجود دارد که ژوزه مورایس به دلیل حضور ۷۰ دقیقه‌ای امید نورافکن در مصاف با ازبکستان که یک بازی فیزیکی و دشوار بود از این بازیکن از ابتدا در ترکیب اصلی استفاده نکند تا در نیمه دوم با شرایط بهتری از او بهره ببرد. 

2023471

درنهایت در خط هجومی شانس فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی و شهریار مغانلو برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر از سایرین است. در این بخش از زمین هم رضا اسدی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در دسترس مورایس است، ولی به نظر می‌رسد حضور تعویضی او با توجه مصدومیتی که داشته محتمل‌تر باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل گل‌گهر:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برای دابو، محمد جواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

نظر شما