شناسهٔ خبر: 67189363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

اقامه نماز یکی از مهمترین رکن سالم‌سازی محیط کار است | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: اقامه نماز یکی از مهمترین ارکان سالم‌سازی محیط کار، مسئولیت‌پذیری، نظم، تعهد و وجدان کاری است .

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، «سید فرهاد ناصری‌نیا»  در نشست شورای اقامه نماز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به تبیین سیاست های دولت سیزدهم و اقدامات مطلوبی که برای مردم انجام شده تاکید کرد و گفت: امروز ارتقاء برنامه های فرهنگی و ارتباط صمیمی با جامعه مخاطب نقش موثری در همراهی آنان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در ادارات و واحدهای اقتصادی دارد.

وی افزود : نماز تاثیر بسیار زیادی در سالم‌سازی محیط کار، مسئولیت‌پذیری، نظم، تعهد و وجدان کاری دارد و یکی از راهکارها و تعلیمات اساسی و مهم در محیط کار، تقویت ارزش‌های معنوی و مذهبی و اهتمام هرچه بیشتر به فرهنگ نماز است.

مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان این که آثار و برکات نماز را در زندگی اداری و شخصی تاثیر زیادی دارد ، گفت : بنابراین باید با هماهنگی و همفکری ستاد اقامه نماز استان از همه ظرفیت های این اداره کل و مجموعه تحت پوشش برای جذب حداکثری جامعه کار و تولید به نماز تلاش کنیم.



نظر شما