شناسهٔ خبر: 67188680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اختصاص ۳۸ شعبه از محاکم قضایی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی درچهارمحال وبختیاری

رئیس کل دادگستری استان از اختصاص ۳۸ شعبه دادیاری، بازپرسی، کیفری دو و تجدید نظر برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد رزم در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرصت کمی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است دستگاه قضایی استان ضمن رایزنی و تعامل با دستگاهها و نهادهای نظارتی استان تلاش دارد تا مولفه ها و شاخصه های مدنظر مقام معظم رهبری را از طریق تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در مرکز استان و شهرستانها عملیاتی سازد.

وی افزود: بدین منظور در هر حوزه قضایی شهرستان یک شعبه دادیاری، بازپرسی و یک شعبه کیفری دو به این امر اختصاص یافته است.

رزم بیان داشت: همچنین هفت شعبه محاکم عمومی بخش نیز وظیفه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی را بر عهده دارد و در مرحله تجدید نظر هم یک شعبه برای این منظور لحاظ شده است.

رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد: انشاالله انتخابات پیش رو همانند تشییع پیکرهای مطهر شهید جمهور و همراهان ایشان باشکوه و پرعظمت برگزار گردد چراکه رهبر معظم انقلاب نیز تأکید فرمودند: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهداء خدمت است.

46

نظر شما