شناسهٔ خبر: 67188567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

میز خدمت ادارات شهرستان قدس در مراسم نماز جمعه برگزار شد

در ادامه سلسله جلسات میز خدمت و پاسخگویی که در مصلی و همچنین مساجد سطح شهر برگزار می‌شود، پیش از مراسم نماز جمعه امروز، میز خدمت و پاسخگویی با حضور برخی مسئولان شهرستان از جمله رئیس و عضو شورای اسلامی، رئیس اداره بازرسی، مدیران مناطق و معاون شهرسازی و معماری شهرداری در مصلی شهرقدس برگزار شد. در ادامه سلسله جلسات میز خدمت و پاسخگویی که در مصلی و همچنین مساجد سطح شهر برگزار می‌شود، پیش از مراسم نماز جمعه امروز، میز خدمت و پاسخگویی با حضور برخی مسئولان شهرستان از جمله رئیس و عضو شورای اسلامی، رئیس اداره بازرسی، مدیران مناطق و معاون شهرسازی و معماری شهرداری در مصلی شهرقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه میز خدمت امروز فرصت مناسبی را در اختیار شهروندان قرار داد تا در دیدار چهره به چهره با مسئولان به طرح مشکلات و مطالبات خود بپردازند.

در این میز خدمت، ششگل‌نژاد رئیس شورای اسلامی، یحیی‌زاده رئیس کمیسیون ورزش شورا، نقدی رئیس اداره بازرسی، عظیمی معاون شهرسازی و معماری و رجبیان، صیامی و مرامی مدیران مناطق سه‌گانه شهرداری با شماری از شهروندان دیدار داشته و مسائل و مشکلات آنها را مورد رسیدگی و پیگیری قرار دادند.

شایان ذکر است، جلسات ملاقات مردمی در مجموعه شهرداری به صورت هفتگی در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما