شناسهٔ خبر: 67187594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاروان عنبرآبادی‌ها عید غدیر به حرم امام رضا (ع) می‌رسد+فیلم

کاروان پیاده‌روی حرم تاحرم عنبرآبادی‌ها که قرار است روز عید سعید غدیر خم به حرم امام رضا (ع) برسد با ۱۳ روز پیاده‌روی به ده‌زیار روستای تعزیه ایران رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، کاروان زیارتی پیاده‌روی حرم تا حرم شهید گلشنی عنبرآبادی‌ها که از نیمه خردادماه حرکت خود را به سمت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس آغاز کرده است، همزمان با سالروز شهادت امام باقر (ع) به ده‌زیار کرمان روستای تعزیه ایران رسید.

محمد گلشنی، مسئول کاروان حرم تا حرم عنبرآبادی‌ها با اشاره به اینکه این کاروان حرکت خود را از حرم امامزاده سیدعبدالله شهر مردهک عنبرآباد آغاز کرده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما بر آن است که در روز عید سعید غدیر خم به حرم امام رضا (ع) برسیم.

وی با بیان اینکه رفت و برگشت کاروان حدود 25 روز طول می‌کشد، گفت: اعضای کاروان مسیر 1300 کیلومتری را پیاده طی می‌کنند و امیدواریم مطابق برنامه روز عید غدیر به مشهد و به زیارت امام رضا (ع) برسیم.

گلشنی با اشاره به اینکه کاروان حرم تا حرم فعالیت خود را به نام شهید محمد گلشنی از سال 1392 آغاز کرده است، افزود: به جز سال‌های کرونایی تاکنون این توفیق را داشته‌ایم که 10 سال به صورت پیاده به حرم امام رضا (ع) برویم.

وی با بیان اینکه امسال 50 نفر از نوجوان، جوان و تعدادی افراد مُسن در کاروان حضور دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حال همه اعضای کاروان خوب است و تا اینجای مسیر مشکلی خاصی نداشته‌ایم.

مسئول کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم عنبرآباد از استقبال و پشتیبانی بسیار خوب مردم شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت: در مسیر نیز مردم نقاط مختلف استان استقبال خوبی از کاروان دارند و امروز طبق برنامه هر ساله به روستای ده‌زیار کرمان رسیدیم و مردم این منطقه همه ساله استقبال و پذیرایی بسیار خوبی از اعضای کاروان به نیت خدمت به زائران امام رضا (ع) و توفیق زیارت امام هشتم را دارند.

به گزارش تسنیم، کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم شهید گلشنی شهرستان عنبرآباد در مدت یک روز اقامت در روستای ده‌زیار به همت هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده‌زیار در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) اسکان داده می‌شود و مردم این روستا هر ساله برای حضور کاروان و پذیرایی از زائران امام رضا (ع) لحظه شماری می‌کنند.

استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) , استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) , استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) , استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) , استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) , استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) , استان کرمان , امام رضا (ع) , حرم امام رضا(ع) ,

.

انتهای پیام/511/

نظر شما